آلگری: مقابل میلان حق اشتباه نداریم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس از بازی فردای تیمش مقابل میلان در رقابت‌های سری آ به عنوان یک بازی بزرگ یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا در سن سیرو باید به مصاف میلان برود. حساس ترین بازی هفته دوازدهم سری آ ایتالیا.

شکست برابر یونایتد:« برای اینکه بازی‌ها را به سود خود به پایان ببرید، نیاز به زدن گل دارید. تنها اشتباهی که ما چهارشنبه شب مرتکب شدیم، لحظه‌ای بود که منچستریونایتد به گل تساوی رسید.

 ما کمی تحت‌تأثیر احساسات منچستریونایتدی‌ها قرار گرفتیم. با توجه به سلطه‌ای که ما بر بازی داشتیم به نظر گل آنها ناعادلانه بود اما ما همچنان باید آسوده خاطر باشیم. تکلیف قهرمان لیگ قهرمانان در ماه ژوئن مشخص می‌شود، نه چهارشنبه شب، بنابراین باید روی کارمان برای صعود از مرحله گروهی تمرکز کنیم.»

 

سرمربی یوونتوس در خصوص بازی با میلان گفت:« میلان فردا در سن‌سیرو احتمالا فیزیکی بازی خواهد کرد. آنها در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برند. ما باید در زدن ضربات پایانی بهتر عمل کنیم چون حق اشتباه نداریم. بازی با میلان آزمون بزرگی است. در هر صورت به عقیده من یوونتوس در مسیر درستی قرار دارد.»

 

 

 

 

ایگواین:« ایگواین بازیکنی است که کارهای زیادی برای یوونتوس انجام داد. جدایی او از یووه هم تصمیمی بود که توسط هر دو طرف گرفته شد. میلان خرید بزرگی انجام داد. ایگواین یکی از قدرتمندترین مهاجمان جهان است.»

 

گتوزو:« گتوزو یکی از مستعدترین مربیان جوان است. او مربی کاربلدی است و در داخل و خارج از زمین باتجربه‌تر شده است. به لطف او میلان فوتبال بهتری را به نمایش می‌گذارد و دی‌اِن‌ای خود را پیدا کرده است.»

 

مکس آلگری در پایان درباره مهاجم کرواتش هم گفت:« مانژوکیچ ممکن است فردا بازی کند. او نه تنها به ریکاوری فیزیکی، بلکه به ریکاوری ذهنی هم نیاز دارد، درست مانند بلیز متویدی.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر