دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟

روزنامه خراسان:  اولین قسمت از برنامه «میزانسن» جمعه‌شب با اجرای مهدی سجاده‌چی از شبکه شما پخش و در بخش ابتدایی آن، موضوع تئاتر‌های لاکچری مطرح شد. هادی مرزبان کارگردان و مهرداد رایانی مخصوص، کارشناس تئاتر دو نفر از مهمانان این برنامه بودند و درباره نمایش‌های گران‌قیمتی که روی صحنه تئاتر اجرا می‌شود، نظرات مخالف و موافق خود را اعلام کردند. به همین بهانه در این برنامه اعداد و ارقام جالبی از مبالغی که برای تئاتر هزینه شده مطرح شد که در ادامه می‌خوانید:
1-دکور 150 میلیونی تئاتر «می‌سی‌سی‌پی...»
مهرداد رایانی مخصوص با مقایسه نمایش «آهسته با گل سرخ» با شش بازیگر، با نمایش «بینوایان» با 300 بازیگر و نوازنده که قرار است روی صحنه برود، درباره هزینه نمایش‌هایی مثل «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» و «بینوایان» صحبت کرد و هزینه این نمایش‌ها را با توجه به عظیم بودن این پروژه‌ها طبیعی دانست. او معتقد بود اگر دولت بودجه مشخصی به بخش خصوصی اختصاص دهد، قیمت بلیت‌ها هم کاهش می‌یابد، اما وقتی هیچ پولی نمی‌دهد پس هزینه این نمایش‌ها باید از کجا تأمین شود؟! رایانی هزینه دکور نمایش «می‌سی‌سی‌پی...» را که اکنون روی صحنه است 150 میلیون تومان اعلام کرد.
2-نمایش‌های جمع‌وجور 300 میلیون هزینه می‌کنند
هادی مرزبان که از وجود تبعیض میان هنرمندانی که می‌خواهند نمایش‌های لاکچری با سرمایه زیاد را روی صحنه ببرند با دیگر کارگردانان تئاتر، گلایه داشت و مخالف این تبعیض بود، در پاسخ به سؤال مهرداد رایانی مخصوص درباره هزینه نمایش «آهسته با گل سرخ» که اکنون روی صحنه است، گفت: برای این نمایش که شش بازیگر در آن حضور دارند حدود 300 میلیون تومان هزینه شده است.
3-دستمزد مهناز افشار در «الیور توئیست»
اواسط برنامه آیتمی پخش شد که پس از آن، حسین پارسایی درباره نمایش موزیکال و پرسروصدای «بینوایان» توضیحاتی ارائه داد. او ضمن جدا کردن تئاتر «بینوایان» از نمایش‌های لاکچری در دفاع از این نمایش گفت: طبق حدس و گمان خودش و در مقام کارگردان، بعید می‌داند هزینه نمایش «بینوایان» از شش یا هفت میلیارد کمتر بوده باشد و این هزینه برای چنین نمایشی با تعداد زیادی هنرمند، طبیعی
است.
پارسایی در ادامه هزینه 12 و 16 میلیاردی را برای این نمایش تکذیب کرد و گفت: نمی‌داند این ارقام از کجا آمده است. وی به شایعات منتشر شده درباره دستمزد مهناز افشار در نمایش «الیور توئیست» هم اشاره کرد و گفت: دستمزد این بازیگر که شش ماه تمام برای این نمایش وقت گذاشته، ماهیانه کمتر از 30 میلیون تومان بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان