کلهر پس از ثبت نام در انتخابات:

کاندیدای احمدی نژاد نیستم/از رد صلاحیتم خوشحال می شوم

مشاور رسانه ای احمدی نژاد در دولت نهم با بیان اینکه کاندیدای احمدی نژاد نیستم، گفت: از رد صلاحیتم خوشحال می شوم چون باری از روی دوشم برداشته می شود.

کاندیدای احمدی نژاد نیستم/از رد صلاحیتم خوشحال می شوم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور در دولت نهم صبح امروز در حاشیه ثبت نامش در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه احمدی نژاد قرار نبود ثبت نام کند، نظرتان در این خصوص چیست اظهار کرد: این سوال را باید از خود آقای احمدی نژاد بپرسید.

وی با بیان اینکه به طور مستقل در انتخابات شرکت کرده ام افزود: نامزد آقای احمدی نژاد فرد دیگری است و من هیچ شباهتی به وی ندارم. فکر می کنم در دوره ای که با آقای احمدی نژاد کار می کردم، مکمل خوبی برای رئیس جمهور بودم.

کلهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واکنش شما در صورت رد صلاحیت شدن از سوی شورای نگهبان چه خواهد بود تصریح کرد: خیلی خوشحال می شوم چون باری از روی دوشم برداشته می شود.

کلهر در ادامه با بیان اینکه عده ای نباید عرصه انقلاب را تنگ کنند گفت: اینکه گروه کوچکی می گوید تنها من انقلابی ام و 60 تا 70 درصد جامعه انقلابی نیست، غیرواقعی و خدمت به دشمن است. وی در همین باره تاکید کرد: گروهی که آزادی برایش اهمیت دارد، قطعا انقلابی است چراکه یکی از خواسته های انقلاب، آزادی بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان