ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در سه استان

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های کرمانشاه، اصفهان و تهران خبر داد.

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در سه استان

به گزارش ایسنا، غلامرضا طائبی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در روستای نودشه کرمانشاه، گفت: پیرو مذاکرات جمعی از اهالی روستای نودشه شهرستان پاوه و نماینده شهرستان پاوه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر ویزیت مصدومین شیمیایی در بمباران‌های دوران دفاع مقدس و همچنین دستور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در رسیدگی سریع به درخواست اهالی آن منطقه، تیم کمیسیون پزشکی بنیاد متشکل از پنج متخصص داخلی، چشم و پوست، یک پزشک عمومی و دو کارشناس به استان کرمانشاه اعزام و در روزهای سوم و چهارم آبان ماه در روستای نودشه مستقر شد که طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده 334 نفر از متقاضیان تحت معاینه قرار گرفتند.

وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین‌ درصد نیز در روزهای چهارم و پنجم آبان با حضور هشت متخصص، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در استان اصفهان تشکیل شد و متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

طائبی با اشاره به برگزاری هفت جلسه کمیسیون پزشکی تعیین درصد، یک جلسه کمیسیون عالی حضوری و دو جلسه کمیسیون بررسی حق پرستاری والدین شهدا در استان تهران گفت: این کمیسیون‌ها در مهرماه با حضور متخصصین، دبیران و کارشناسان این اداره کل در قالب تیم‌های تخصصی برگزار شد و متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های جنگی توسط متخصصان ویزیت شدند.

وی خاطرنشان: در کمیسیون‌های فوق تعداد 455 نفر از جانبازان عزیز مورد معاینه قرار گرفتند و 229 پرونده در مورد حق پرستاری والدین شهدا نیز مورد بررسی قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان