طعم شیرین قهرمانی برای هافبک کاشیما

کنتو سیمائو، هافبک کاشیما مدعی شد که قهرمانی در آسیا برای او طعم ویژه ای داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پرسپولیس و کاشیما انتلرز، روز گذشته دیدار برگشت فینال جام باشگاه‌های آسیا را برگزار کردند که کاشیما با کسب تساوی 0-0 در این دیدار و پیروزی در مجموع 2-0 در دو دیدار رفت و برگشت، قهرمانی رقابت ها را کسب کند. پس از بازی، کنتو سیمائو، هافبک کاشیما درباره اهمیت این قهرمانی برای تیمش صحبت کرد.


او گفت:" احساس کردم خلاص شدیم. زیکو قبلا به من گفته بود که بازیکنان، پس از بازنشستگی بر اساس تعداد جام‌هایی که کسب کرده اند شناخته می‌شود. این اولین جامی بود که کسب کردم و فکر می‌کنم برای اولین جام، به دستاورد خیلی بزرگی هم رسیدیم."


کاشیما سال 2016 آخرین قهرمانی خود را در لیگ ژاپن به دست آورد و در آن روزها سیمائو جایی در تیم اصلی نداشت ولی یاناگیساوا آتسوشی، سرمربی وقت تیم مدعی شده بود که سال بعد، سال او خواهد بود. این اتفاق افتاد و سیمائو در فصل بعد فیکس شد ولی کاشیما نتوانست راه به جایی ببرد. او در این رابطه گفت:" مربی به من گفت که نوبت من است که جایگاهم را در زمین کسب کنم . سال قبل ترش از روی سکوها تماشا می‌کردم و نمی‌توانستم به تیم کمک کنم."


وقتی کاشیما در کسب قهرمانی لیگ ژاپن ناکام بود و میسائو روی زمین افتاده بود، این ناکامورا، اسطوره فوتبال ژاپن بود که به سراغ او رفت و به او دلداری داد. ناماکورا در طول 13 سال، تجربه دو شکست پیاپی در رسیدن به قهرمانی لیگ ژاپن را داشته است. میسائو در ادامه گفت:" من واقعا ناراحت بودم و درد می‌کشیدم ولی دیدم یک نفر من را صدا می‌کند. خیلی منطقی و عمیق صحبت کرد و من مثل یک گنج از این صحبت ها نگه داری می‌کنم و نمی‌توانم آن را به کسی بگویم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان