صعود یاران سوشا مکانی به لیگ یک نروژ

میوندالن در غیاب دروازه‌بان ایرانی خود برابر فلورو به برتری رسید و به لیگ یک نروژ صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی‌اُم و پایانی اوبوس لیگ نروژ از ساعت 15:30 امروز با انجام هشت مسابقه پیگیری شد که در یکی از آنها تیم میوندالن که سوشا مکانی را برای چهارمین بازی متوالی در اختیار نداشت، مهمان فلورو رده پانزدهمی و از پیش سقوط کرده بود.

یاران سوشا مکانی که هفته قبل و در فاصله یک مسابقه به پایان فصل با باخت مقابل ویکینگ، صدر جدول را به این تیم واگذار کردند، امروز برابر فلورو به برتری 2 بر صفر دست یافتند ولی با توجه به پیروزی ویکینگ در دیدار همزمان، نایب قهرمان فصل 2018 اوبوس لیگ نروژ شدند.

سوشا مکانی طی دو فصل اخیر که در میوندالن عضویت داشت، به همراه تیمش تا مرحله پلی‌آف پیش رفتند ولی در صعود به لیگ الیتسرین(دسته یک) ناکام ماندند ولی امسال موفق شدند با کسب نایب قهرمانی به این مهم برسند و جزو صعود کننده‌های اوبوس لیگ شوند.

مکانی که از نیم‌فصل امسال به میوندالن اضافه شده بود، از هفته هفدهم در ترکیب این تیم قرار گرفت و در 10 مسابقه پیاپی به میدان رفت که در حضور او میوندالن به هفت پیروزی و سه تساوی رسید، اما پارگی رباط صلیبی موجب شد تا در چهار مسابقه پایانی فصل اوبوس لیگ نروژ حضور نداشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان