اسامی سه نامزد نهایی توپ طلای ۲۰۱۸ لو رفت

ایرنا : روزنامه «میرر» به استناد آراء منتشر شده در توییتر یک روزنامه نگار فرانسوی، به طور غیر رسمی اسامی نامزدهای اصلی توپ طلای سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد.

این روزنامه انگلیسی روز یکشنبه نوشت: «لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا و «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی یوونتوس در 10 سال اخیر، انحصار دو گانه ای را برای کسب این جایزه معتبر به راه انداخته بودند اما امسال می تواند نخستین سالی باشد که هیچکدام از آنها، این جایزه را تصاحب نخواهند کرد.

این در حالی است که در آستانه مراسم اهدای توپ طلای سال 2018 که سوم دسامبر (12 آذر ماه 97) برگزار می شود، «لوکا مودریچ» کروات و «آنتوان گریژمان» فرانسوی بخت های اصلی بردن این جایزه هستند.

و حالا در نیمه راه رای گیری توسط هواداران، مشتاقانه در انتظار کشف سه نامزد اصلی بودیم و در حالی که چندین هفته تا اعلام اسامی نهایی فرصت باقی مانده است؛ در نتایج لو رفته نام مسی و رونالدو به چشم نمی خورد.

اوایل هفته جاری «اریک مام روت» یک روزنامه نگار فرانسوی اسامی نامزدهای سه گانه توپ طلای 2018 را زودتر از موعد در توییتر منتشر کرد.

براساس گزارش ها «لوکا مودریچ» هافبک تیم ملی کرواسی که الهام بخش کروات ها برای راهیابی به فینال جام جهانی 2018 بود و به همراه کهکشانی ها یک بار دیگر عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد؛ همچنان پیشتاز است.

و در کمال تعجب، «رافائل واران» هم تیمی مودریچ در رئال مادرید، در رتبه دوم جای داشته و جایگاه سوم هم توسط «کیلین امباپه» ستاره جوان تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن اشغال شده است.

با این حال، باید منتظر ماند و دید که آیا فهرست مذکور تا روز اعلام رسمی نامزدهای نهایی بدون تغییر باقی می ماند و یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد اما در حال حاضر نتایج آراء حاکی از آن است که مودریچ باید در صندوقچه افتخارات خود، جایی را به اندازه یک جایزه معتبر دیگر خالی کند.

لازم به ذکر است می توان «محمد صلاح» ستاره مصری لیورپول را که فصل گذشته عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر جزیره را از آن خود کرد، نام مهجور توپ طلای 2018 دانست.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان