ماهان شبکه ایرانیان

قیمت پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک توسط ایران خودرو اعلام شد

درست اواخر زمستان سال ۹۶ بود که ایران خودرو پیش فروش پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک را انجام داد اما در تحویل آن همانند بسیاری از دیگر محصولاتش با تاخیر زیاد روبرو شد

درست اواخر زمستان سال 96 بود که ایران خودرو پیش فروش پژو 207i صندوقدار اتوماتیک را انجام داد اما در تحویل آن همانند بسیاری از دیگر محصولاتش با تاخیر زیاد روبرو شد. اما بالاخره دعوتنامه های پژو 207i صندوقدار اتوماتیک ارسال شده و در آن قیمت نهایی این خودرو اعلام شده است. قیمت پژو 207i صندوقدار اتوماتیک 104 میلیون تومان اعلام شده اما مشتریان سری اول دارای تخفیف 15 میلیون تومانی هستند و میزان سود مشارکت و تاخیر نیز از این رقم کم خواهد شد.
پژو 207i صندوقدار اتوماتیک در حقیقت همان پژو 206 صندوقدار است که سال ها است در بازار وجود دارد. پس باید منتظر همان پیشرانه 1.6 لیتری 105 اسب بخاری پژو 206 صندوقدار روی پژو 207i صندوقدار اتوماتیک باشم. گیربکس نصب شده روی این خودرو 4 سرعته خودکار است. البته تنها نکته قابل توجه در مورد این خودرو، استفاده از سیستم فرمان برقی است. سیستمی که تا بحال در مورد 206 های معمولی و صندوقدار نیز استفاده نشده بود.
در زیر می توانید عکس های پژو 207 صندوقدار اتوماتیک را مشاهده کنید و بررسی پژو 207i صندوقدار اتوماتیک را مطالعه کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان