۱۰ عامل خاموش کننده نابهنگام میل جنسی زوجین

حتما برای همه شما اتفاق افتاده است: هر دو حس رابطه جنسی را دارید ولی درست قبل از رابطه حستان از بین رفته و خاموش می شودبه گزارش به نقل از سایت سیمرغ، حتما برای همه شما اتفاق افتاده است: هر دو حس رابطه جنسی را دارید ولی درست قبل از رابطه حستان از بین رفته و خاموش می شود

10 عامل خاموش کننده نابهنگام میل جنسی زوجین

حتما برای همه شما اتفاق افتاده است: هر دو حس رابطه جنسی را دارید ولی درست قبل از رابطه حستان از بین رفته و خاموش می شود

به گزارش به نقل از سایت سیمرغ، حتما برای همه شما اتفاق افتاده است: هر دو حس رابطه جنسی را دارید ولی درست قبل از رابطه حستان از بین رفته و خاموش می شود. عوامل زیادی وجود دارد که میتواند خواست جنسی را سرکوب کند ولی برخی عوامل شایع ترند:


تماس تلفنی مادرتان

مثلا ساعت 10 و نیم شب شده و مادرتان تماس میگیرد. با خودتان فکر می کنید حتما مشکلی پیش آمده که این وقت شب تاس گرفته بنابراین لباستان را به تن کرده و جواب تلفن را می دهید و 20 دقیقه در مورد مسائلی نامربوط صحبت می کنید پس از آن دیگر کاملا حس جنسیتان از بین رفته است!


شنیدن صدایی عجیب و غریب در خانه

این نکته را نادیده نگیرید. این کاری است که افراد در فیلم های ترسناک انجام می دهند و قبل از همه می میرند. مسلما هر صدای عجیبی که هنگام رابطه جنسی بشونید کلا میلتان را خاموش خواهد کرد.


حالت تهوع ناگهانی

گاهی اوقات پرخوری های آخر شب کار دستتان می دهد و سر بزنگاه وسط معاشقه مجبور به دویدن به سمت دستشویی می شوید بنابراین مراقب خورد و خوراک شبتان باشیدد.


یکی از شما از تخت پایین می افتد و دیگری به او میخندد

زوج معتاد به موبایل

کبود شدن بدن مسلما باعث افزایش میل جنسی نمی شود ولی گاهی اوقات به قدری درگیر رابطه می شوید که حواستان پرت شده و از تخت به زمین می افتید و تعادلتان را از دست می دهید و باعث خنده شریکتان می شوید. مسلما این اتفاق کاملا حس جنسیتان را خاموش خواهد کرد.


بحث کردن هنگام معاشقه

سعی کنید هنگام معاشقه بحث نکنید چون این کار ممکن است باعث جدی شدن بحث و از بین رفتن حس هر دوی شما شود.


تماشای تلویزیون

اگر موقع معاشقه و رابطه جنسی مشغول تماشای تلویزیون باشید احتمال این که میل یکی از شما یا شاید هر دوی شما به رابطه سرکوب شود وجود دارد.


جراحت های ناشی از رابطه جنسی

اگر چنین مشکلی دارید قبل از رابطه جنسی باحرکات کششی بدنتان را گرم کنید تا حین رابطه بدنتان دچار گرفتگی نشود و درد ناشی از آن میل جنسیتان را خاموش نکند.


نداشتن کاندوم

در بهترین حالت اگر متوجه تمام شدن کاندوم شوید می توانید از فروشگاه کنار خانه آن را تهیه کنید که حداقل 20 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت و معمولا بعد از این مدت حس و حال هر دوی شما خواهد پرید.


نفخ و گاز بعد از شام

تصور کنید شامی که خورده اید باعث اینجاد نفخ و گاز شده است در این حالت امکان ندارد بتوانید به شریک زندگیتان نزدیک شوید یا حسی پیدا کنید.


به هم خوردن لیست آهنگ های مورد علاقه تان

شاید تمایل داشته باشید لیستی از آهنگ های خاص آرام بخش یا تحریک کننده در اتاق خوابتان پخش کنید اگر بین این آهنگ ها یک آهنگ نامربوط پخش شود همه زحمت شما را به هدر خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان