ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی بوکاجونیورز: باید پیروز میدان می‌شدیم

گیرمو باروس اسکلوتو، سرمربی بوکاجونیورز پس از تساوی در دیدار رفت فینال کوپا لیبرتادورس مقابل ریورپلاته، مدعی شد که شاگردانش موقعیت‌های بسیاری را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، فینال کوپا لیبرتادورس با حضور دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز، رنگ و روی عجیبی به خود گرفته است. سوپرکلاسیکو در ابتدا قرار بود شنبه شب برگزار شود ولی بارش شدید باران، آن را به شب گذشته منتقل کرد که دو تیم مقابل هم قرار گرفته و با تساوی 2-2 کار به پایان رسید. پس از بازی، اسکولتو مدعی شد که تیمش باید به پیروزی می‌رسید.

 

 

 

 

او گفت:" باید پیروز میدان می‌شدیم. موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم، خیلی زیاد. فکر می‌کنم تیم ما تیم برتر زمین بود ولی ریوپلات بازی خودش را کرد و برای ما مشکل ساخت. ما فرصت داشتیم که نتیجه را 3-2 کنیم ولی فرانکو آرمانی سیو خیلی خوبی انجام داد."

 

داریو بندتو بود که موقعیت خیلی خوبی را در تقابل با آرمانی از دست داد ولی زننده گل دوم بوکا، نگاه متفاوتی به موضوع دارد. او گفت:" ما اشتباهاتی داشتیم ولی نتیجه عادلانه ای کسب کردیم. شاید نتیجه ای نبود که منتظرش بودیم ولی خوشحالیم که بازی خوبی انجام دادیم. نمی‌دانم آیا بهتر از ریور بودیم یا نه."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان