در مصاحبه با خبرنگاران

آنچلوتی: امیدوارم لواندوفسکی به بازی رئال برسد

روبرت لواندوفسکی به دلیل مصدومیت شانه بازی رفت مقابل رئال را از دست داد و این غیبت برای مونیخی ها گران تمام شد.

آنچلوتی: امیدوارم لواندوفسکی به بازی رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن پس از شکست 1-2 از رئال مادرید در لیگ قهرمانان، حالا خود را برای مصاف حساس مقابل لورکوزن آماده می کند.

 

 

 

 

آنچلوتی، سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت:« بواتنگ از ناحیه کشاله ران کمی مشکل دارد اما فکر می کنم او به بازی برگشت مقابل رئال می رسد. لواندوفسکی هم تمرینات انفرادی خود را از سر گرفته است و حس خوبی دارد. خوشبینم که او هم در برنابئو به میدان برود.

هوملس هم روز گذشته  آب درمانی کرد. فردا تمرینات او در شن آغاز می شود و امیدواریم یکشنبه و دوشنبه تمریناتش روی چمن آغاز شود. من امیدوارم که هوملس بتواند همراه تیم به مادرید سفر کند.

از وضعیت کنونی راضی نیستم؛ اما به کسب نتیجه ای مطلوب در هفته آینده بسیار امیدوارم. بازیکنان من شخصیت بسیار قوی ای دارند و فکر می کنم می توانیم فردا مقابل لورکوزن نمایش خوبی داشته باشیم. ما دیروز درباره بازی با رئال زیاد فکر کردیم اما امروز یک روز متفاوت است.»

لورکوزن:« فردا ما بدون بواتنگ و هوملس بازی خواهیم کرد. آلابا در کنار مارتینز بازی خواهد کرد و برنات در دفاع چپ به بازی گرفته می شود.

آن ها تیم خوبی دارند و هجومی بازی می کنند. در ضد حملات لورکوزن تیم خطرناکی است و بازی سختی در پیش خواهیم داشت. برای بازی با لورکوزن بازیکنانی که از نظر من خسته باشند استراحت خواهند کرد. می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم چون رقابت در بوندس لیگا هنوز دشوار است و می خواهیم هر چه زودتر قهرمانی خود را مسجل کنیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر