به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید سعید راد مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به نقش و جایگاه این سازمان در خدمات رسانی به شهروندان و تأمین سبد غذایی خانوادهها اظهار کرد: برای افزایش رضایتمندی عمومی و تحقق اهداف سازمان، ساختار و سیستم باید به گونهای اصلاح شود که نه تنها تخلف رخ ندهد، بلکه شهروندان برای تهیه مایحتاج روزانه خود با اعتماد و آرامش حداکثری به میادین و بازارهای میوه و تره بار مراجعه کنند.
وی در ادامه به مسئله آموزش مستمر کارکنان سازمان مدیریت میادین و نیروهایی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار مشغول به کار هستند، اشاره کرد و افزود: علاوه بر آن که کارکنان این مراکز باید از ظاهر و پوشش مناسبی برخوردار باشند، برای ارتقای سطح کیفی برخورد و تعامل با شهروندان، باید به طور دائم آموزش ببینند.
راد با تأکید بر اینکه کیفیت فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار و محصولاتی که در آنها ارائه میشود، حیثیت حرفهای ما را تشکیل میدهد، تصریح کرد: مجموعه سازمان مدیرت میادین خود را در مقابل ارتقای کیفی خدمات و افزایش کیفیت محصولاتی که به شهروندان ارائه میدهیم مسئول میداند و شهروندان مطمئن باشند که در جهت تحقق این مهم با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان بر اهمیت و ضرورت تداوم مبارزه با دلالی و واسطهگری در میادین و بازارهای میوه و تره بار تأکید کرد و گفت: برای حذف واسطهها و حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرفکنندگان، علاوه بر اصلاح فرآیندهای موجود، با هر گونه دلالی و واسطهگری در این مراکز به شدت برخورد میکنیم.