ماهان شبکه ایرانیان

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

برخی‌ها قصد تمسخر انتخابات را دارند/ ضرورت دقت در تایید صلاحیت‌ها

تبریز – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از ثبت نام برخی افراد در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: برخی ها قصد تمسخر انتخابات را دارند، این افراد خود برتر بین هستند.

برخی‌ها قصد تمسخر انتخابات را دارند/ ضرورت دقت در تایید صلاحیت‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، آیت ‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در خطبه‌ های نماز جمعه  تبریز که با حضور پرتعداد و پرشور نمازگزاران تبریزی در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ادامه داد: دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم که نیاز است در تایید صلاحیت ها دقت زیادی به خرج داده شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد خودبرتربین انتخابات ریاست جمهوری را به سخره گرفته اند، گفت: این افراد در انتخابات ثبت نام کرده اند که وجهه خوبی ندارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه برخی از این افراد که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌ اند یا دچار خود برتربینی هستند و یا از نقص قانون سوء استفاده می‌ کنند، ادامه داد: ای کاش این افراد قبل از ثبت ‌نام اصل 1155 قانون اساسی را می ‌خواندند.

شورای نگهبان به جوسازی ها توجهی نمی کند

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه رئیس جمهور باید از بین رجال سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر انتخاب شود، افزود: این افراد زحمت شورای نگهبان را زیاد می کنند و بهانه ‌ای به دست بیگانگان می‌ دهند که انتخابات در ایران آزاد نیست.

وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان بدون توجه به جوسازی‌ های بیگانگان جلوی افراد غیر صالح را خواهد گرفت، ادامه داد: رئیس جمهور لایق و عامل به وعده‌ های انتخاباتی باید برگزیده شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم از شورای نگهبان حمایت خواهند کرد، گفت: در انتخابات شورای اسلامی باید هیأت‌ های نظارت و نمایندگان مجلس کمال دقت و عدالت داشته و انجام قانون را در تعیین صلاحیت‌ها در نظر گیرند و مردم نیز با هوشیاری انتخاب آگاهانه داشته باشند.

حمایت آشکار آمریکا از تروریست های سوریه

وی به حمایت آشکار آمریکا از تروریست های سوریه اشاره کرد و افزود: حمله وحشیانه آمریکا به سوریه در جهت تقویت تروریست ها بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس اظهار داشت: حمله آمریکا به پایگاه هوایی سوریه وحشیانه بود، این حمله‌ ها برای تقویت تروریست ‌های شکست خورده بوده و بهانه آنها استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی بود.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه سوریه از چند سال گذشته توسط سازمان بین‌الملل خلع سلاح شیمیایی شده است، گفت: دشمن می‌ خواهد جبهه مقاومت تضعیف شود.

وی ادامه داد: روزی داعش گریبان‌گیر خود آمریکا می شود، آمریکا  با کسر بودجه و اختلافات داخلی در کنار مشکلات اقتصادی مواجه است ولی بازهم از تروریست ها حمایت می کند.

معتکفان از رحمت الهی برخوردار هستند

وی همچنین به عظمت ماه رجب اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی که در این ماه معتکف بودند از برکات و رحمت های الهی برخوردار شده و خیر و برکت بر ایشان نازل می شود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه معتکفان از رحمت الهی برخوردار هستند، گفت: به امید خدا این برکات شامل حال ملت مسلمان ایران نیز شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان