برد فولاد کادوی تولد علی کریمی بود

غلامی: من هم مانند مسی و رونالدو پنالتی خراب کردم

مهاجم تیم سپیدرود رشت می‌گوید او هم به مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پنالتی خراب کرده و از حمایت و پشتیبانی علی کریمی برخوردار است.

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم سپیدرود رشت از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر روز جمعه توانست فولاد خوزستان را در اهواز شکست دهد و به اولین برد خارج از خانه خود در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کند. محمد غلامی، مهاجم گیلانی‌ها در خصوص این برد و شرایط مسابقه گفت:


ما برای برد به اهواز رفته بودیم و ایمان داشتیم که می‌توانیم فولاد را در خانه اش شکست دهیم. خدا را شکر سه امتیاز شیرین کسب کردیم و همگی از این برد خیلی خوشحال هستیم. شرایط ما در جدول خوب شد و حالا به دنبال کسب برد برابر نفت مسجدسلیمان خواهیم بود. بازی با این تیم خیلی سخت است. نفتی‌ها شرایطشان مثل ماست و برای اینکه در جدول بمانند احتیاج به امتیاز دارند. ما نباید آن‌ها را دست کم بگیریم و با فراموش کردن دو برد اخیر به فکر بازی آینده باشیم. به قول علی کریمی هر بازی را با نیت اینکه تازه اولین دیدار شما خواهد بود به زمین بروید و به دنبال کسب هر سه امتیاز میدان باشید. ما هم با این تفکر برابر نفت قرار خواهیم گرفت.

غلامی در این مسابقه یک پنالتی به دست آورد و خودش هم از دست داد. وی در این رابطه گفت:


حقیقتا من جهت پنالتی را لحظه آخر عوض کردم. همیشه سمت راست ضربه می‌زنم اما این بار عوض کردم و گلر آن‌ها خوب تشخیص داد. خودم خیلی ناراحت شدم. اگر بازی مساوی می‌شد خیلی برای من سخت می‌شد. بچه‌ها و علی آقا خیلی به من روحیه دادند و گفتند فدای سرت؛ بهترین بازیکنان دنیا مثل مسی و رونالدو هم پنالتی خراب می‌کنند. ولی بازی خوبی در کنار بازیکنان مقابل فولاد انجام دادم. از طرفداران هم تشکر می‌کنم که این همه راه آمدند و ما را تشویق کردند.

مهاجم سپیدرود در ادامه گفت:


ما هدفمان این است که به میانه جدول صعود کنیم و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد. شرایط سپیدرود با آمدن علی کریمی خیلی متفاوت شده و حالا دو برد پیاپی به دست آوردیم و این روند ادامه خواهد داشت. از هواداران تقاضا می‌کنم برای بازی با نفت مسجدسلیمان به سردار جنگل بیایند و از ما حمایت کنند. بازیکنان مصدوم ما هم به این مسابقه می‌رسند و با تمام قوا به دیدار حریف مستقیم خود خواهیم رفت.

غلامی هم‌چنین در خصوص روند مثبت سپیدرود بعد از آمدن علی کریمی گفت:


علی آقا آمدند و با بازیکنان چه در خط هافبک و چه در دفاع کار کردند و همگی تمرکز لازم را به دست آوردیم. خیلی شرایط سختی داشتیم و هر کس به جز آقای کریمی بود از الان سقوط سپیدرود قطعی بود. علی آقا در رشت خیلی محبوب است و همه بازیکنان برای ایشان بازی می‌کنیم. برد مقابل فولاد هم کادویی بود برای علی کریمی تا تولدش را اینگونه تبریک بگوییم. مطمئن باشید شرایط باز هم تغییر می‌کند و ما را در میانه جدول خواهید دید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان