شرکت ملی پخش درباره خرید و فروش کارت سوخت هشدار داد

در ماه ها و روزهای گذشته، خبرهای زیادی از قاچاق حجم قابل توجهی از سوخت و کالاهای کشور به کشورهای همسایه شنیده و هر روز هم بر میزان کشفیات افزوده می شود و همین موضوع سبب شده که بسیاری از مسئولین به دنبال فعال سازی مجدد کارت های سوخت باشند

در ماه ها و روزهای گذشته، خبرهای زیادی از قاچاق حجم قابل توجهی از سوخت و کالاهای کشور به کشورهای همسایه شنیده و هر روز هم بر میزان کشفیات افزوده می شود و همین موضوع سبب شده که بسیاری از مسئولین به دنبال فعال سازی مجدد کارت های سوخت باشند.همین موضوع سبب شده که بازار خرید و فروش کارت های سوخت داغ شود.
به نقل از تسنیم، ​­­شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره خرید و فروش کارت‌های هوشمند سوخت شخصی از طریق فروش کارت و سپس تقاضای صدور کارت المثنی، اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های سامانه هوشمند سوخت، امکان استفاده همزمان از دو کارت وجود ندارد.
این اطلاعیه می افزاید: برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی جدید ابتدا باید کارت سوختی که مفقودی آن اعلام شده است، ابطال شود و سپس فرآیند صدور کارت جدید آغاز می‌شود.
به هر حال بازار داغ خرید و فروش کارت سوخت نشان می دهد تب قاچاق سوخت هر روز در حال تندتر شدن است و اگر دولت برای آن تدبیر عاجلی نکند، بزودی با چالش جدی در تامین مصرف واقعی کشور مواجه خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان