تمام حرف و حدیث‌ها درباره متجاوز بی‌شرم شوشتر

شب گذشته ویدئویی در فضای مجازی از آزار و اذیت یک کودک در شوشتر منتشر شد که بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شب گذشته ویدئویی در فضای مجازی از آزار و اذیت یک کودک در شوشتر منتشر شد که بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، مسیح علی نژاد خبرنگار خارج نشین تصویر این کودک را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که با واکنش منفی و انتقادآمیز کاربران شبکه های اجتماعی رو به رو شد.

حجت الاسلام زائری؛ از فعالان رسانه ای در واکنش به متجاوز بی شرم شوشتری در اینستاگرام خود نوشت: راست است یا دروغ؟

تجاوز در شوشتر

همچنین شاهین صمدپور، گزارشگر ایرانی در صفحه خود در اینستاگرام پستی در رابطه با آزار یک کودک در شوشتر منتشر و از وقوع این حادثه انتقاد کرد.

تجاوز در شوشتر

در ادامه هم خبرگزاری ایسنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی ناجا اعلام کرد: فرد سابقه‌داری که اقدام به آزار و اذیت چند پسر بچه کرده و تصاویر مربوط به آن را در فضای مجازی نیز منتشر کرده بود، هفته گذشته از سوی ماموران پلیس دستگیر شد.

علاوه بر این فرد دو همدست دیگرش نیز شناسایی و دستگیر شدند که هم‌اکنون برای تمامی این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دستگاه قضایی داده شده است.

مجرمان دستگیر شده اکنون در زندان هستند.

حسین پنبه دانه پور، فرماندار شوشتر درباره انتشار تصاویر تجاوز و آزار و اذیت جنسی چند پسر کودک و نوجوان توسط یکی از مجرمان سابقه دار این شهر به «ایرنا» می‌گوید: پرونده این فرد و همدستانش در انتظار صدور رأی است و دادستان از خانواده‌ها خواسته شکایت خود، در این باره را تکمیل کنند.

فرماندار شوشتر در واکنش به اینکه برخی رسانه های خارجی مدعی شده اند، این خانواده ها تهدید شده اند در صورت انتشار اخبار ماجرا با آن ها برخورد خواهد شد، می گوید: چنین چیزی اصلا صحت ندارد و دادستان خانواده های محترم این کودکان را خواسته است، برخی شکایت خود را تحویل داده اند و برخی هم در حال تکمیل و تحویل اند تا به اعمال قانون از سوی قوه قضائیه کمک کند. وی ادامه می دهد: ان شاءالله قوه قضائیه با اشد مجازات با آن ها برخورد خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان