رئیس شورا‌های حل اختلاف استان لرستان به میزان خبر داد

پذیرش و تأیید ۹۹ درصد آرای صادر شده در شورا‌های حل اختلاف استان لرستان / آزادی ۱۴۲ زندانی در هفت ماهه امسال / صلح و سازش در ۵ فقره پرونده قتل

رئیس شورا‌های حل اختلاف لرستان گفت: ۹۹ درصد آرای شورا‌های حل اختلاف استان لرستان مورد قبول قرار گرفته است.

پذیرش و تأیید 99 درصد آرای صادر شده در شورا‌های حل اختلاف استان لرستان / آزادی 142 زندانی در هفت ماهه امسال / صلح و سازش در 5 فقره پرونده قتلیاراله کاکولوند رئیس شورا‌های حل اختلاف استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: 94 درصد آرای صادر شده در شورا‌های حل اختلاف لرستان توسط طرفین دعوی پذیرفته شده اند که از این تعداد کمتر از یک درصد آن‌ها نقض شده است و 99 درصد آرای شورا‌های حل اختلاف لرستان مورد قبول قرار گرفته است.

وی با اشاره به آمار پرونده‌های وارده در هفت ماهه اول سال جاری اعلام کرد: تعداد 46148 فقره پرونده وارده که از این تعداد 45640 فقره مختومه شده است که به همان تعدادی که پرونده وارد شده تقریبا مختومه شده است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان لرستان عنوان کرد: از این تعداد پرونده، 33064 فقره حکم صادر شده و تعداد 8513 فقره منجر به مصالحه شده است.

کاکولوند با بیان اینکه میانگین پرونده‌های قابل سازش بیش از 30 درصد است، تصریح کرد: تعداد 2151 فقره مورد اعتراض واقع شده است که آمار 6 درصد پرونده‌ها را نشان می‌دهد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان لرستان همچنین گفت: در هفت ماهه سال جاری شعب مستقرشورا‌های حل اختلاف در زندان توانسته اند 142 نفر زندانی را آزاد کنند و همچنین با تلاش و همت اعضای شعب صلح و سازش استان در هفت ماهه اول امسال تعداد 5 فقره پرونده قتل، منجر به صلح و سازش شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان