بسته پیشنهادی به تیم ملی فوتسال به جای برزیل

فدراسیون فوتبال به دنبال لغو بازی تیم ملی فوتسال با تیم ملی برزیل حضور در تورنمنت سه جانبه اسلواکی و بازی به اسلوونی را به کادر فنی پیشنهاد داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی فوتسال ایران از مدت ها قبل به دنبال برگزاری بازی دوستانه با برزیل بود سر بزنگاه و در حالی که تیم ملی فوتسال برزیل به طور رسمی از ایرانی ها دعوت بعمل آورد ملی پوشان ایران به دلیل مشکلات مالی موفق به سرزمین قهوه نشدند! آنهم در حالی که برزیلی ها تدارک خوبی برای دو بازی با ایران دیده بودند و جالب اینکه هزینه های اسکان تیم ملی را هم تامین کرده بودند! این در حالی بود که دیگر تیم ها برای بازی با برزیل هزینه می کنند.


لغو این سفر حاشیه های زیادی را برای تیم ملی فوتسال ایجاد کرد و بعدها علی کفاشیان گفت این سفر نزدیک به 700 میلیون تومان برای فدراسیون فوتبال هزینه در بر داشت و در نهایت از آنجایی که تیم ملی در این برهه بازی مهمی پیش رو نداشت تصمیم گرفتیم این سفر را لغو کنیم.


ناظم الشریعه در مورد برنامه های آتی تیم ملی فوتسال می گوید:« بعد از اینکه نتوانستیم با تیم ملی برزیل بازی تدارکاتی داشته باشیم و همچنین تورنمنت قزاقستان هم به دلایلی لغو شد با هماهنگی فدراسیون فوتبال و فدراسیون فوتبال روسیه قرار شد از 12 تا16 آذرماه یک تورنمنت سه جانبه در اسلواکی با حضور تیم‌های ایران، اسلواکی و روسیه برگزار شود و در دی‌ماه هم قرار است دو بازی با تیم ملی اسلوونی در آن کشور داشته باشیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان