با حضور اقشار مختلف مردم؛

نخستین همایش جبهه مردمی انقلاب اسلامی در قم برگزار شد

قم - نخستین همایش جبهه مردمی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و اعضای شورای مرکزی این تشکل سیاسی در قم برگزار شد.

نخستین همایش جبهه مردمی انقلاب اسلامی در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین همایش جبهه مردمی انقلاب اسلامی در قم شامگاه جمعه با حضور حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی عضو شورای مرکزی و رئیس این جبهه در قم، سردار محمدباقر ذوالقدر رئیس ستاد اجرایی، مهدی چمران نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم در تکیه شاه خراسان قم برگزار شد.

حجت الاسلام آشتیانی در این جلسه با اشاره به اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر رعایت تقوا توسط نامزدهای انتخابات تأکید کرد و گفت: افرادی که خود را کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کنند نباید سخنان پوچ بگویند و وعده‌های بی پایه و اساس بدهند و بر اساس منطق و توان اجرایی و مدیریتی که دارند سخن بگویند.

بخش عمده مشکلات کشور به دلیل ضعف مدیریت است

سردار ذوالقدر نیز در این مراسم مشکلات اقتصادی را مهمترین چالش کشور دانست و گفت: اگر مشکلات اقتصادی حل نشود در سال‌های آینده با مشکلات فرهنگی، اجتماعی بسیاری مواجه خواهیم بود که تهدیدی جدی برای نظام خواهد بود.

وی بخشی از مشکلات را به خاطر تحریم‌ها دانست و گفت: بخش عمده مشکلات کشور به دلیل ضعف مدیریت و ناکارآمدی است که برای حل این مشکل باید مدیریت کشور اصلاح شود.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب دست آمریکایی‌ها و نظام سلطه را از کشور قطع کرده است، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال امنیت رژیم صهیونیستی هستند برای این کار هر روز نقشه‌های جدیدی در خاورمیانه اجرا می‌کنند ولی ایران نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

شعار «ما می‌توانیم» رمز موفقیت ما است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه دشمنان در آستانه دوازدهمین دوره از انتخابات بیکار ننشسته و همچون سال 88 به دنبال اجرای نقشه‌های شوم خود در کشور هستند، گفت: دشمنان می‌خواهند دولتی در ایران حاکم باشد که حاکمیت آنها بر جهان را به رسمیت بشناسد.

مهدی چمران با تأکید بر اینکه شعار «ما می‌توانیم» رمز پیروزی و موفقیت ما در عرصه‌های مختلف است، گفت: نباید به کشورهای دیگر متکی باشیم و با کمک توان داخلی و استعدادهای کشور مشکلات اشتغال و بیکاری را برطرف کرده نیازهای کشور را تأمین کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر