در روز پیروزی برابر همنام اصفهانی؛

قلعه‌نویی ۱۹ بازیکن را محک زد !

امیرقلعه نویی در دیدار دوستانه برابر سپاهان نوین که با پیروزی ۳ بر ۱شاگردانش همراه بود، تقریبا تمام نفرات مد نظرش را به میدان فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 15:45 دقیقه تیم فوتبال سپاهان در مجموعه باغ فردوس و در دیداری دوستانه برابر سپاهان نوین قرار گرفت که این دیدار در پایان با همان سه گلی که شاگردان امیرقلعه نویی در نیمه اول ثبت کردند، با نتیجه 3 بر 1 خاتمه یافت.


طی نیمه اول سپاهان با ارائه یک بازی کاملا برتر موفق شد با سه گل مهدی کیانی، ساسان انصاری و جلال علی محمدی به نیمه دوم برسد ولی در ادامه به دلیل تغییر پیاپی بازیکنان، سپاهانی ها نتوانستند نمایش خوب نیمه اول را ادامه دهند و در دقیقه 90 هم دروازه آنها روی یک ضربه پنالتی باز شد.


طی نیمه اول امیرقلعه نویی از نفرات زیر استفاده کرد:

پیام نیازمند، خالد شفیعی، سیاوش یزدانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، جلال علی‌محمدی، حسین پاپی، سجاد شهباززاده، ساسان انصاری.

بازگشت ایران پوریان به ترکیب اصلی مهم ترین موضوع برای هواداران سپاهان و امیرقلعه بود که این بازیکن را پس از پیروزی برابر نساجی مازندران در چهار دیدار برابر نساجی تهران، استقلال تهران، سایپا در لیگ و مس کرمان در جام حذفی در اختیار نداشت.

در نیمه دوم اما تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد شد و نفرات زیر با صلاحدید قلعه نویی به میدان رفتند؛
علی کیخسروی، خالد شفیعی، سیاوش یزدانی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، مهرداد محمدی، حامد بحیرایی، جلال علی‌محمدی، حسین پاپی، سجاد شهباززاده.
در ادامه نیمه دوم هم عزت پورقاز، ولادیمیر کومان، ایمان زکی‌زاده و رضا دهقان به جای خالد شفیعی، حسین پاپی، جلال علی‌محمدی و سجاد شهباززاده وارد زمین مسابقه شدند و علی خسروی هم یکی از نفرات جوان طلایی پوشان بود که محک زده شد، تا قلعه نویی تمام نفرات مدنظر خود را مورد استفاده قرار داده باشد.

محمد کریمی بازیکن جوان سپاهانی ها که مصدومیتی جزئی پیدا کرده در این دیدار دوستانه هم غائب بود.

روز آینده تمرینات طلایی پوشان تعطیل خواهد بود و سپس بازیکنان دور هم جمع می شوند تا آماده دیدار بعدی شوند.

شایان ذکر است شاگردان امیر قلعه نویی دوم آذر ماه و در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در تبریز به مصاف ماشین سازی خواهند رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان