ماهان شبکه ایرانیان

روز گذشته؛

پیکر سردار دانشیار در جوار مرقد مطهر امیرالمومنین (ع) آرام گرفت

پیکر جانشین رئیس دفتر دبیر شورای عالی امنیت ملی، روز گذشته درجوار مرقد امیرالمومنین(ع) آرام گرفت.

پیکر سردار دانشیار در جوار مرقد مطهر امیرالمومنین (ع) آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، پیکر سردار جانباز علی اکبر دانشیار جانشین رئیس دفتر دبیر شورای عالی امنیت ملی روز جمعه(25 فروردین) طی مراسم باشکوهی با حضور خانواده، مسئولین دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف و ستاد بازسازی عتبات، همسنگران و اقشار مختلف مردم در کشور عراق تشییع و پس از اقامه نماز در قبرستان وادی السلام نجف اشرف به خاک سپرده شد. 

در این مراسم، حجت الاسلام علم الهدی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف طی سخنانی با تجلیل از شخصیت سردار دانشیار از وی به عنوان سرداری شجاع و خدمتگذاری صادق نام برد و اظهار کرد: چه توفیقی از این بالاتر که این کهنه سرباز ولایتمدار در روز میلاد امیرالمومنین به زیارت آن حضرت نائل و در همان روز به پاس مجاهدت های خالصانه اش به سوی معبود پرکشید و به برادر شهید و همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم بزرگداشت سردار علی اکبر دانشیار در تهران نیز بعد ازظهر روز دوشنبه 28 فروردین ماه از ساعت 17 تا 18:30 در مسجد حضرت ولی عصر(عج) واقع در خیابان شهید خالد اسلامبولی برگزار می شود.

گفتنی است، سردار علی اکبر دانشیار از فرماندهان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس در روز ولادت امیرالمومنین و پس از زیارت مرقد شریف امام علی(ع) در نجف اشرف به دلیل سکته قلبی به همرزمان شهیدش پیوست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان