در فاصله ۴۸ روز تا آغاز بزرگ ترین تورنمنت آسیا

فدراسیون امارات: آماده میزبانی جام ملت ها هستیم

در فاصله ۴۸ روز تا آغاز رسمی بزرگ ترین تورنمنت ملی فوتبال در قاره کهن میزبان جام ۲۰۱۹ به صورت رسمی از آمادگی خود برای بالا بردن هیجان در آسیا خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، پنج ژانویه 2019 (15 دی ماه 97) رقابت های جام ملت های آسیا 2019 با جدال تیم های امارات و بحرین در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی آغاز می شود. تورنمنتی که بعد از 23 سال دوباره به میزبانی کشور شیخ نشین و متمول حاشیه خلیج فارس برگزار خواهد شد تا تب فوتبال در این منطقه به بالاترین حد خود برسد.


در فاصله 48 روز تا آغاز رقابت ها حامد عالانی سخنگوی کمیته برگزاری و ساماندهی رقابت ها در فدارسیون فوتبال امارات گفت:« این بزرگ ترین رویداد ورزشی است که امارات تاکنون میزبانی کرده بنا براین برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا به نحو احسن مسابقات برگزار شود.انرژی و شور فراوانی از جوامع مختلف برای همکاری دریافت شده است که این موضوع به نوبه خود بر تصمیم ما برای این که استادیوم ها پر از تماشاگر و تسهیلات و پشتیبانی های لازم  شود، را بالا برده است».


او در ادامه از فوتبالدوستان و مردم امارات درخواست کرد تا به ورزشگاه ها بیایند و سکوها را پرکنند چون در حال حاضر این موضوع بزرگ ترین دغدغه برگزاری عالی جام ملت ها است.«از مردم امارات می خواهم در هر مسابقه ای می توانند خود را به ورزشگاه ها برسانند و حمایت شان را از فوتبال نشان بدهند. این حرکت آنها می تواند نشان بدهد که در هر کجایی حامی و پشت سر کشور امارات هستند».


در یکی از اقدامات جالب فدراسیون فوتبال امارات در تلاش است تا پای مدارس و موسسات آموزشی این کشور را به جام ملت ها باز کند چون در حال حاضر بیش از 75 هزار جوان مشغول تحصیل حضور دارند که در ابتکاری جالب وارد کمپین "این- بازی- من است" فدراسیون امارات و afc برای حضور در جام ملت ها شده اند. محصلین و دانش آموزانی که از یک ماه قبل به صورت مستمر در برنامه ها و چالش های فرهنگی آموزشی فوتبال در پی آشنایی با فرهنگ 24 تیم حاضر در تورنمنت هستند.


علاوه بر دانش آموزان روسای فوتبال امارات با تاکید کنفدارسیون فوتبال آسیا پای زنان را نیز به این کمپین بازکردند تا آنها نیز مشارکت گسترده ای در جام ملت ها داشته باشند. این اتفاق باعث می شود تا الهام بخشی در فعالیت های ورزشی از جمله فوتبال در قشر بانوان در منطقه خاورمیانه نیز بیشتر از همیشه به چشم بیاید.


برنامه بزرگترین مدارس امارات متحده عربی بیش از 75،000 جوان را با یک برنامه جذاب شامل چالش های آموزشی فوتبال، معرفی آن ها به فرهنگ 24 کشور آسیایی اعزامی و الهام بخشیدن به دانش آموزان برای حمایت از خود در سراسر مسابقات رسیده است.وینسور جان داتو دبیرکل afc با تایید این برنامه ها در امارات و اعلام حمایت کنفدارسیون گفت:« در سرتاسر قاره همه نگاه ها و تمرکز روی امارات و میزبانی از جام ملت های آسیا دوخته شده است.حس هیجان انگیز و غیرقابل انکار برای دیدن تورنمنتی پرشور که می توانداعتبار فوتبال آسیا را بالا ببرد».


فدراسیون فوتبال امارات با اعلام آمادگی کامل برای میزبانی جام ملت ها مدعی شد در مدت چهار هفته برگزاری این تورنمنت بیش از 4 هزار فرصت شغلی برای مردم این کشور فراهم می شود و پای صدها هزار هوادار و توریست را نیز به این کشور شیخ نشین حاشیه خلیج فارس باز می کند چون برای اولین بار جام ملت ها با 24 کشور برگزار می شود و این یعنی دخالت بیشتر مردم قاره کهن در رشته فوتبال.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان