آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی جشنواره سینما حقیقت

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی ـ پژوهشی دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» که با حضور اساتید خارجی برگزار می‌شود، آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، عناوین این کارگاه‌های تخصصی که به منظور گسترش دانش سینمای مستند، تقویت توانمندی‌های مستندسازان کشور و ایجاد فرصت برای تعاملات بین‌المللی، طی روز‌های 18 تا 21 آذرماه 1397 در سالن شماره 2 پردیس چارسو برگزار می‌شود، به این شرح است: دراماتورژی در سینمای مستند، مستر کلاس فیلمبرداری، صدا و موسیقی در فیلم مستند.
جان‌فرانکو پانونه، کلر پیژمان و اریک اشپیتزر مارلین، مدرسان کارگاه‌های پژوهشی این دوره جشنواره هستند.
متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت می‌توانند از امروز (شنبه 26 آبان‌ماه 97) به مدت ده روز، به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کارگاه‌ها، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کنند.
با توجه به ظرفیت محدود کارگاه‌های پژوهشی سینماحقیقت، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی وب‌سایت جشنواره برخوردار بوده و زودتر ثبت‌نام کرده باشند، در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند. به کلیه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه‌های سینماحقیقت حضور فعال داشته باشند، «گواهی حضور» داده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان