سرمربی تیم ملی فوتسال با سیمای جالب

ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اینبار با سیمای جدید در تمرینات این تیم حاضر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال بعد از لغو سفر برزیل به دلیل مشکلات مالی خود را برای حضور در تورنمنت اسلواکی آماده می کند.


ناظم الشریعه، در مورد برنامه های آتی تیم ملی فوتسال گفت: پس از لغو اردو و بازی دوستانه برابر قزاقستان، با رایزنی هایی که صورت گرفت قرار شد در کشور اسلواکی با تیم های روسیه و اسلواکی دیدار هایی را برگزار کنیم.

سه مرحله اردوی تدارکاتی تا پیش از اعزام به تورنمنت سه جانبه اسلواکی خواهیم داشت و بعد از مسابقات لیگ، اردوهای خود را  آغاز می کنیم. در حال حاضر اردوهای تدارکاتی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه برگزار می شود و از اردوی بعدی نیز لژیونرها به تیم ملی فوتسال اضافه می شوند تا بازیکنان تمرینات جدی تری را برگزار کنند. تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بازیکنان را در شرایط خوبی قرار داشته باشند و بتوانیم با آمادگی خوبی در تورنمنت فوق حضور یابیم. در واقع ملی پوشان علاوه بر کسب تجربه، در بازیهای تدارکاتی محک می خورند و معتقدم تورنمنت اسلواکی به آمادگی بازیکنان کمک می کند.


سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: پس از این تورنمنت بازی با صربستان  را پیش رو داریم تا پرونده تمرینات تیم ملی فوتسال در سال 2018 بسته شود. در سال جدید نیز اردوهای تدارکاتی برگزار می شود تا آماده شرکت در مرحله مقدماتی 2019 در مهر ماه شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان