گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

حضور بازیگر برنده اسکار در فیلم کتاب سبز/فیلم جدید خالق احمق و احمق‌تر اکران شد

فیلم سینمایی "کتاب سبز" کاری از فیلمنامه نویس فیلم خاطره انگیز "احمق و احمقتر" پیتر فارلی اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از امروز آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "کتاب سبز" کاری از فیلمنامه نویس فیلم خاطره انگیز "احمق و احمق‌تر" پیتر فارلی اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از امروز آغاز کرده است.

یک مرد از طبقه کارگر توسط نوازنده ای آمریکایی افریقایی استخدام می شود تا به عنوان راننده او را در یک تور همراهی کند اما رابطه این دو تنها به یک کارگر و رئیس ختم نمی‌شود.

خالق احمق و احمق‌تر با کتاب سبز می‌آید/بازیگر برنده اسکار به هالیوود باز می‌گردد/////////////////جمعه

این فیلم روایتگر زندگی یک نوازنده افریقایی است که در امریکا زندگی می کند و در جریان یک تور با افراد تازه ای آشنا می شود. افرادی رویه زندگی او را به کلی دچار تغییر می کنند.

"نیک واله لونگا" و "برایان هیز کیور" دو فیلمنامه نویسی هستند که نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی "کتاب سبز" را بر عهده داشته اند. فیلمی که در ژانر داستانی نوشته شده و در آستانه اکران قرار دارد.

خالق احمق و احمق‌تر با کتاب سبز می‌آید/بازیگر برنده اسکار به هالیوود باز می‌گردد/////////////////جمعه

لیندا کاردلینی، ویگو مورتنسن، ماهرشالا علی، برایان استپانک، دان استارک، تام ویرتو، جویی کورتز، دیوید کالاوای و سباستین مانیسکالو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم بیستمین تجربه پیتر فارلی در مقام کارگردان محسوب می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان