بازی با سپاهان فرصتی برای خودنمایی است

مهاجری: بازیکنان تیم ملی دچار دوگانگی شده‌اند

سرمربی ماشین سازی تبریز اعتقاد دارد تیمش با کمبودهای زیاد در امر بازیکن توانسته روزهای خوبی را رقم بزند و نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ماشین سازی تبریز از زمانی که رضا مهاجری هدایت آن را برعهده گرفته شرایط خوبی پیدا نکرده و هیچ باختی در کارنامه این تیم به ثبت نرسیده است. اگرچه ماشین سازان در 5 هفته گذشته 5 تساوی به دست آوردند اما بازی های سختی را پشت سر گذاشتند و با توجه به کمبودهای موجود شرایط خوبی را رقم زده اند.


رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" صحبت هایی را درباره شرایط تیمش و برخی مسائل دیگر انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


فشار زیادی به بازیکنان آوردیم


از روز اولی که کارم را در ماشین سازی شروع کردم، همیشه سعی کردم حس خوبی بین همه اعضای تیم برقرار باشد. تلاش من بر این بود که کمبودها و کاستی ها زیر تلاش و زحمتی که بچه ها می کشند، بماند. ما مشکلات زیادی داشتیم، در امر بازیکنان علاوه بر کمبود نفری آسیب دیدگی های زیادی داشتیم و اگر ارنج ما را در بازی های گذشته نگاه کنید می بینید که به خاطر کمبود بازیکن با کمترین تغییر بازی کردیم. همین مساله فشار زیادی را به بازیکنان وارد کرد. ما نتوانستیم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم و کار به جایی رسید که مقابل استقلال و نساجی برخی بازیکنان با درد بازی کردند. خوشبختانه با این شرایط توانستیم بازی های خوبی انجام بدهیم و نتایج بدی هم نگرفتیم.


در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم


3 بازی سخت دیگر تا نیم فصل باقی مانده که امیدواریم این 3 بازی را هم با کیفیت بالا بگذرانیم. خوشبختانه باشگاه هم موافقت کرده که در نیم فصل کاستی ها و کمبودها را با جذب چند بازیکن برطرف کنیم و از این نظر مشکلی نداشته باشیم.


در تساوی ها شایسته برد بودیم


من از روی اولی که به ماشین سازی آمدم پتانسیل تیم مان را به بازیکنان بارها گفتم و خوشبختانه بچه ها به این باور رسیدند که اگر تمام وجود شان را بگذارند اتفاقات خوبی می افتد. ما در بازی های گذشته اگرچه تعداد مساوی هایمان زیاد بوده اما در اکثر این بازی ها شرایط 70 به 30 به سودمان بود و با بدشانسی نتوانستیم پیروز شویم. مقابل نساجی، نفت مسجدسلیمان و سایپا واقعا شایسته برد بودیم. به قول معروف هرچه زمان جلو می رود شکل فوتبالی ما جا می افتد و در بحث حمله می توانیم بهتر کار کنیم.


فراموش نکنید امیدها فیکس ما هستند


فراموش نکنید که در تیم ما بازیکنانی مثل افراز و خرم الحسینی و ... که رده سنی امید هستند فیکس بازی می کنند. ما در این بحث آینده نگری کردیم که این برای نام باشگاه مهم است. در این شرایط بازیکنان باتجربه و جوان دست به دست یکدیگر داده اند و تیم را جلو می‌رویم. ما همه سوار بر یک کشتی هستیم و قرار نیست از همدیگر سبقت بگیریم بلکه با هم از رقبا سبقت می گیریم.


بازی با سپاهان فرصتی برای خودنمایی است


بازی با سپاهان شرایط سختی دارد. سپاهان نیاز به تعریف و تمجید من ندارد و همه می دانندچقدر تیم باکیفیتی است و نفرات و مربیان توانمندی دارد. چنین بازی هایی که توجه رسانه ای روی آن بیشتر است فرصتی است تا بازیکنان جوان ما خودشان را تثبیت کنند و بتوانیم روز خوبی را سپری کنیم. ما روی سپاهان کار می کنیم و لازم است یک بار دیگر شایستگی هایمان را مقابل این تیم نشان بدهیم.


باشگاه ها به خاطر تعامل با تیم ملی ضرر کردند


در ماه های گذشته باشگاه ها تعامل خوبی با فدراسیون فوتبال داشته اند. بارها پیش آمده که باشگاه ها از حق خودشان گذشتند تا به تیم ملی کمک کنند. ما در ماشین سازی با وجود کمبودهایی که در امر بازیکن داریم اما وقتی کنعانی زادگان دعوت شد، حاضر شدیم بدون او به مصاف سایپا برویم و ضرر کنیم اما این افتخار نصیبمان شود و در تیم ملی نماینده داشته باشیم. همه باشگاه ها نیز به اندازه خودشان کمک کردند. با این وضعیت اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داده که زیبنده فوتبالمان نیست.


لازمه موفقیت تیم ملی تمرکز است


در بحث فنی من موضوعاتی برای بیان کردن دارم. من بازی با ترینیداد و توباگو را دیدم و قطعا کادرفنی باتجربه و توانمند تیم ملی هم می دانند که تمرکز اولین لازمه هر موفقیتی است. به نظر من کادرفنی و بازیکنان تیم ملی در این بحث دچار اشکال شدند و فقط تعامل است که می‌تواند تیم ملی ما را به موفقیت برساند.


فدراسیون نقش پررنگ تری در تنش ها داشته باشد


اتفاقاتی که طی روزهای گذشته پیرامون کادرفنی تیم ملی با رسانه ها و برخی مربیان باشگاهی رخ داده، اصلا زیبنده فوتبالمان نیست. ما هرگز این شرایط را تجربه نکردیم که رابطه رسانه ها با مربیان تیم ملی خوب نباشد و نسبت به تیم ملی موضع گیری هایی انجام شود. به نظر من فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال باید جلوی این اتفاقات را بگیرد. انتظار همه ما از فدراسیون فوتبال این است که نقش پررنگ تری داشته باشد و شرایطی را مهیا کند تا همه در چارچوب مشخص حرکت کنند. قطعا اگر فدراسیون این مسائل را حل کند، این مشکلات پیش نمی آید.


تنش مربی تیم ملی و باشگاه باعث دوگانگی بازیکن می شود


مربی تیم ملی با بازیکنانی کار می کند که از باشگاه ها می آیند. اگر او با سرمربی باشگاه ها وارد تنش شده باشد، بازیکن دچار دوگانگی می شود و این مساله روی کیفیت کارش تاثیر می گذارد. همه ما آرزوی مان این است تیم ملی قهرمان جام ملت های آسیا شود اما باید تنش ها پایان یابد. ما قرارداد آقای کی روش را تا پایان جام ملت ها تمدید کنیم و باید از پتانسیل حضور او استفاده کنیم. امیدوارم وزارت ورزش هم وسط بیاید و اجازه ندهد مشکلات به تیم ملی ضربه بزند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان