نشست شورای مدیران عامل گروه اقتصاد نوین در محل شرکت لیزینگ اقتصاد نوین

به گزارش روابط عمومی شرکت لیزینگ اقتصاد نوین در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصاد نوین اهم اقدامات این شرکت را در طی یکسال گذشته تشریح کرد و گفت: با توجه به تغییر شیوه اعتبارسنجی در شرکت لیزینگ، میزان وصول مطالبات نسبت به قراردادهای منعقد شده، افزایش قابل توجهی داشته است.

فرجام نیا در ادامه به اقدام صورت گرفته جهت ورود به بازار سرمایه اشاره نمود و افزود: با مجوز بانک مرکزی، سرمایه شرکت نیز از 1,200 میلیارد ریال در مرداد سال جاری به 2,000 میلیارد ریال افزایش یافت.

وی با اشاره به دریافت گواهی‌نامه استاندارد ایزو 9001 و ایزو 10002، اهمیت پایش مستمر و دقیق فرآیندها و دستورالعمل ‌ها را مهم دانست و گفت: پایش مستمر روندها و فرآیندها و توجه به موضوع «KYC» یکی از اقدامات مهم جهت کاهش ریسک در شرکت بوده است.

در بخش دیگری از نشست، مدیر عامل بانک اقتصاد نوین بر اجرا و استمرار حاکمیت شرکتی، مدیریت ریسک و حسابرسی داخلی در شرکت‌ های تابعه تاکید کرد و افزود: وظیفه داریم با رعایت ضوابط و عملیات شفاف و قابل دفاع، سود پایدار و قابل قبولی را ایجاد نماییم.

دکتر بلگوری در ادامه با اشاره بر لزوم هم ‌افزایی در میان شرکت‌ های بانک، استفاده از ظرفیت‌ های مغفول و استفاده نشده شرکت‌ ها را از نکات کلیدی بر شمرد و اضافه کرد: ضروری است شرکت‌ ها از تجربیات یکدیگر استفاده نموده و از هزینه‌ های سربار جلوگیری نمایند.

مدیر عامل بانک اقتصاد نوین وجود 250 شعبه در سراسر کشور را به‌ عنوان یک ظرفیت راهبردی و بالقوه بانک اعلام نمود و بیان داشت که استفاده از ظرفیت‌ شعب و بانکداری شرکتی، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و شرکت‌ های لیزینگ، تامین سرمایه، بیمه نوین و دیگر شرکت‌ های تابعه به فراخور مأموریت خود می‌ توانند از این ظرفیت‌ ها استفاده لازم را ببرند.

وی همچنین لازمه‌ ی استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ ها را، درهم تنیدگی بیشتر بخش‌ ها و شرکت‌ ها و ارتباط مستمر و موثر مدیران عامل شرکت‌ ها و معاونین و مدیران بانک دانست.

در پایان این نشست، جناب آقای دکتر بلگوری مدیر عامل بانک از دیتا سنتر و سرورهای شرکت لیزینگ بازید به‌ عمل آورد.

گفتنی است نشست شورای مدیران عامل شرکت‌ های گروه اقتصاد نوین به صورت ماهانه به میزبانی یکی از شرکت‌ های تابعه برگزار می‌شود که نشست آبان ماه در شرکت لیزینگ اقتصاد نوین برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان