رونی: بازیکنان سابق تحمل موفقیت انگلیس را ندارند

وین رونی، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس معتقد است که بازیکنان سابق این تیم، تحمل موفقیت هایش را ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، رونی روز پنجشنبه، صد و بیستمین و آخرین بازی ملی اش را انجام داد و به عنوان بهترین گلزن تاریخ انگلیس از دیدارهای ملی خداحافظی کرد. او در نیمه دوم دیدار مقابل آمریکا به میدان رفت و نمایش خوبی در میدان داشت. ستاره سابق یونایتد که از طرفداران گرت ساوتگیت است، معتقد است که بازیکنان سابق انگلیس، تحمل موفقیت تیم فعلی را ندارند.

 

 

 

 

او گفت:" من می‌دانم که برخی بازیکنان سابق انگلیس نمی‌توانند عملکرد خوب تیم فعلی را تحمل کنند. این اشتباه است، من اینطور نیستم. من یک هوادار انگلیس هستم. می‌خواهم انگلیس خوب کار کند. افتخار می‌کنم که برای این تیم بارها بازی کرده ام. از تلاشم برای تیم ملی انگلیس راضی بوده ام و امیدوارم در چند سال پیش رو، پیشرفت تیم را تماشا کنم.

 

فکر می‌کنم این تیم پتانسیل بالایی دارد، همینطور بازیکنان دیگری که مصدوم هستند و اضافه خواهند شد. به نظرم آنها به خوبی هدایت می‌شوند و ایده های خوبی در ذهن مربی وجود دارد. همینطور بازیکنان نیز خیلی خوب به این ایده ها واکنش می‌دهند. همه می‌توانند پتانسیل تیم را ببینند. پس از یک جام جهانی بسیار موفق، پیروزی مقابل اسپانیا اعتماد به نفس تیم را بالاتر هم خواهد برد."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان