یووه به دنبال جذب آرون رمزی در تابستان

باشگاه یوونتوس قصد دارد برای جذب آرون رمزی، ستاره آرسنال در پایان فصل تلاش کند.

به گزارش "ورزش سه"، رمزی در پایان فصل با اتمام قراردادش پس از 10 سال این تیم را ترک خواهد کرد و باشگاه های زیادی به واسطه اینکه او بازیکن آزاد خواهد بود، به دنبال جذبش خواهند بود. از جمله این باشگاه ها می‌توان به بایرن مونیخ اشاره کرد ولی یووه سعی دارد در انتقال ستاره ولزی به مونیخ، ممانعت ایجاد کرده و او را راهی تورین کند.

 

 

 

 

پیشنهاد یووه حقوق سالیانه 10.4 میلیون پوند است که حدود هفته ای 200 هزار پوند خواهد بود. او در حال حاضر هفته ای 110 هزار پوند از آرسنال حقوق می‌گیرد. با توجه به اینکه رمزی به عنوان بازیکن آزاد از تیمش جدا خواهد شد و هزینه ای برای باشگاه خریدار نخواهد داشت، حقوق و پاداش بالایی از باشگاه بعدی اش دریافت خواهد کرد و به نظر یوونتوس به خوبی آماده این موضوع شده و پیشنهادات خوبی ارائه خواهد کرد.

 

پس از جذب کریستیانو رونالدو در تابستان امسال، به نظر می‌رسد بیانکونری ها انگیزه بسیاری برای کسب موفقیت در چمپیونزلیگ دارند و در حال حاضر، مدعی اصلی رقابت ها نیز به حساب می‌آیند. اضافه شدن رمزی به خط میانی این تیم می‌تواند شاگردان آلگری را حتی از حالا هم مدعی تر کرده و به یک ابرقدرت تبدیل کند.

 

حال باید دید رقابت یووه و بایرن بر سر جذب ستاره ولزی به کجا خواهد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان