امیدوارم مسئولان اختلاف را کنار بگذارند؛

سرمربی نود: هیئت فوتبال توپ ندارد، تیم می‌خواهد

بیات لو سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه می گوید که هیئت فوتبال آذربایجان غربی نمی تواند توپ برای تمرین تیم تهیه کند ولی می خواهد تیم را در اختیار بگیرد.

وحید بیات لو سرمربی تیم نود ارومیه در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دیدار روز گذشته این تیم که با پنالتی دقایق پایانی به سود کارون اروند خرمشهر خاتمه یافت، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: اگر بخواهم حقیقت رابگویم تیم ما روز خوبی نداشت و تیم اروند در نیمه اول کاملا از ما برتر بود و سه موقعیت ایده آل تیم اروند را دروازه بان ما مهار کرد. دلیلش هم تعطیل بودن یک هفته ای تمرینات ما و ناشناس بودن تیم اروند بود که تازه مربی خود را تغییر داده است.


وی ادامه داد: ما به لطف بی اعتنایی و اختلافات و منافع طلبی مسئولین ارومیه که اصلا برایشان مردم مهم نیستند، در بهترین شرایط تیمی، تمریناتمان را تعطیل کردیم. آقایان متولی فوتبال یک بار برای دلگرمی سر تمرین تیم حاضر نشدند. آیا تیمی که با 8 توپ بدون زمین تمرین 11 امتیاز کسب کرده لایق حمایت کردن نیست؟  تیمی که 8 هزار نفر تماشاچی دارد و در 7 بازی یک شکست خورده فقط به یک تشکر خشک و خالی دلش خوش است اما من نمیدانم متولیان و هئیت فوتبال هدفش چیست؟ نابودی این تیم و امید جوانان شهر؟ ما با تیمهایی می‌جنگیم که بودجه آنها بالای 5 میلیارد است ولی ما اندر خم تهیه  بلیت سفر به شهر ها ماندیم.

بیات لو با اشاره به مشکلات تیم، افزود: ما شرمنده بازیکنهایی هستیم که سه ماه بدون دریافت یک ریال با تیم های میلیاردی می‌جنگند و اکنون در رتبه یازدهم جدول ایستاده اند. مسئولین دلشان برای هواداران مظلومی بسوزد که تنها دلخوشی آنها این تیم است. ما برای سفر به خرمشهر 14 ساعت در راه بودیم در صورتیکه حرف از هواپیمای چارتر میزنند. تیمی که در ارومیه هنوز جای اسکان ندارد انتظار شق و القمر داریم. از مسئولین خواهش میکنم هرچه سریعتر مشکلات این تیم سر راهی را حل کنند تا داورها و مسئولین فدراسیون هم بفهمند این تیم صاحبی دارد که به این راحتی سر تیم مارا نبرند. در بازی با خرمشهر که روز بد ما بود داور وقتی می‌بیند تیم ما هیچ حامی ندارد یک تنه و بی رحمانه هر کاری دلش میخواهد با تیم ما انجام می‌دهد. به نظر من نام ارومیه و این هواداران لایق احترام است آقایان مسئول لطفا  تا دیر نشده دست بکار شوید و بخاطره مردم اختلافات را کنار بگذارید.


سرمربی نود ارومیه در ادامه به انتقاد از تلاش هیئت فوتبال برای در اختیار گرفتن تیم پرداخت و گفت: هیئت فوتبالی که نمی‌تواند یک رختکن و بیست توپ و یک زمین تمرین برای تیم لیگ یکی تامین کند برای چه می خواهد تیم را در اختیار بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان