مسخره شدن لوورن بعد از سقوط کرواسی (عکس)

دژان لوورن، مدافع تیم ملی کرواسی، که بعد از پیروزی ۳-۲ تیمش مقابل اسپانیا، صحبت هایی جنجالی علیه سرخیو راموس بیان کرده بود، بعد از شکست امشب کروات ها مقابل انگلیس، در شبکه های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، لوورن چند ماه قبل در فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن لیورپول مقابل سرخیو راموس قرار گرفته بود. در آن دیدار راموس باعث مصدومیت محمد صلاح شد و در نهایت رئالی ها آن بازی را 3-1 با پیروزی پشت سر گذاشتند.

آسیب دیدگی صلاح، عصبانیت شدید لیورپولی ها از راموس را به همراه داشت و به همین دلیل، پس از پیروزی 3-2 هفته قبل کرواسی مقابل اسپانیا در لیگ ملت های اروپا، لوورن در استوری اینستاگرامش ویدئویی منتشر کرد و در آن گفت:" من با آرنج، راموس را زدم. هاها! 3-2! حالا برو و حرف بزن رفیق. اونا یه مشت آشغال هستن. حالا انگلیس رو می بریم و مثل رئیسا میریم مرحله بعد."

اما برخلاف انتظار لوورن، کرواسی امشب در حالی که با یک گل از انگلیس پیش بود، در نهایت 2-1 شکست خورد و نه تنها نتوانست به مرحله بعد صعود کند، بلکه به سطح دو رقابت ها سقوط کرد.

همین مسئله باعث شد تا کاربران شبکه های اجتماعی، پست هایی تمسخرآمیز در مورد لوورن منتشر کردند.  

 

 

 

یکی از آنها با انتشار عکسی از شادی هری کین و جسی لینگارد، نوشت:" حالا هم مثل رئیس ها راه می ری لوورن؟"

 

 

کاربر دیگری هم جمله لوورن را با ویدئویی از ایسکو و سرخیو راموس منتشر کرد تا به این ترتیب به ملی پوش کروات طعنه زده باشد.

 

 

یک کاربر اسپانیایی نیز نوشت:" لوورن باعث شد کشورش در لیگ ملت های اروپا سقوط کند. من نمی گویم کارما وجود داشت اما وجود آن را هم رد نمی کنم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان