شیرر: انگلیسی ها دوباره به تیم ملی شان افتخار می‌کنند

آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که گرت ساوتگیت کاری کرده که هواداران تیم ملی انگلیس دوباره به این تیم افتخار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه جام جهانی 2018، بسیاری از هواداران انتظار داشتند انگلیس با نتایجی ضعیف از جام جهانی کنار برود. موشک های کاغذی برای هواداران در ومبلی، جذابیت بیشتری داشت تا بازی تیم ملی کشورشان در مقدماتی جام. با این حال انگلیس در جام جهانی عملکردی عالی داشت و به جمع 4 تیم راه یافت که برای اولین بار پس از جام جهانی 1990 این اتفاق رخ داده بود. شاگردان ساوتگیت در اولین دوره برگزاری لیگ یوفا نیز موفق شدند با عبور از گروهی دشوار با حضور کرواسی و اسپانیا، به جمع 4 تیم برتر رقابت ها برسند. حال شیرر مدعی شد که ساوتگیت کاری کرده انگلیسی ها دوباره به تیم ملی کشورشان افتخار کنند.

 

 

 

او گفت:" حس و حال خوبی درباره تیم ملی انگلیس شکل گرفته است. آنها امروز نمایش‌های جذابی در زمین دارند. این تیم با 13 ماه پیشش غیرقابل مقایسه است. موشک های کاغذی در جریان پیروزی 1-0 مقابل اسلوونی در ومبلی به پرواز در می آمدند ولی این اتفاقات به دوره ای تعلق داشت که ساوتگیت سعی داشت تیم ملی مورد نظرش را پایه ریزی کند. آماده سازی چنین کاری زمان بر است و کسب پیروزی به شما اعتماد به نفس می‌دهد. سپس شما به یک مربی نیاز دارید که به تیمتان شجاعت بدهد و باور حقیقی را در آن به وجود آورد. برای ساوتگیت، اوضاع بهتر و بهتر شد. او شایسته تعریف و تمجیدات بیشتری است. او در جام جهانی نمایش خیلی خوبی داشت و حالا با پیروزی 2-1 مقابل کرواسی آن را تکمیل کرد. ما تیم ملی اسپانیا را در خانه اش شکست دادیم در حالی که فشاری روی تیم نبود و حالا کرواسی را در خانه شکست دادیم، در حالی که فشار سنگینی بر تیم بود. این پیامی است به دیگر کشورها، به دیگر تیم‌های قدرتمند که در مراحل بعد با آنها روبرو خواهیم شد. این نشان می‌دهد که گرت کار فوق العاده ای انجام داده و همه عاشق این تیم هستند و به آن افتخار می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان