دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از فرزندان شاهد

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با دوتن از فرزندان شاهد و خانواده‌های آنان دیدار کرد و از نزدیک به گفتگو پرداخت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران در دیدار با دو تن از فرزندان شاهد و خانواده‌های آنان ضمن تبریک سالروز استقرار امامت حضرت ولیعصر (عج) و ماه ربیع الاول و ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و ابراز خرسندی از این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: تکریم و تعظیم شهیدان، تلاش مقدسی است در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت از زیر یوغ ذلت و اسارت و نیز گام بلندی است در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت چراکه شهادت، مرگ در راه ارزش هاست و در واقع هر شهید مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: شهید زیباترین زخم بر پیکر هستی و شهادت زیباترین غزلی است که از لب‌های سرخ حقیقت می‌تراود و بیداری را معنا کرده و بینائی را شفاف می‌سازد.

اسماعیلی تاکید کرد: خانواده‌های معظم شهدا نیز که، ولی نعمت ما هستند در تداوم راه سرخ شهیدان، وظیفه‌ای بس خطیر برعهده دارند که این امر در سنگر قضا و اجرای عدالت، مسلماً از جایگاه مهم تری برخوردار است.

شایان ذکر است، در این دیدار، صابری مسئول امور ایثارگران، غفور معاون مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و هیئت همراه و حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی نیز حضور داشتند. گفتنی است رئیس کل دادگستری استان تهران با محمدرضا محمدی، فرزند شهید، بازپرس شعبه 9 دادسرای ناحیه 36 تهران، مهدی جهانشیری، فرزند شهید، معاون دادستان شهرستان بهارستان دیدار کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان