زنجبیل، سیر و عسل درمانی برای کلسترول بالا

کلسترول بالا یکی از مشکلات رایج در میان همه مردم جهان است. کلسترول بالا می تواند منجر به مشکلات قلبی عروقی شود و به نوعی تبدیل به بزرگترین قاتل جهان گردد. بنابراین باید همیشه سطح کلسترول خود را تحت نظر داشته باشید. ترکیب زنجبیل، سیر و عسل می تواند درمانی برای کلسترول بالا باشد.

اگر بدن فردی تمایل به داشتن سطح بالایی از کلسترول دارد، باید مراقبت های ویژه را در دستور کار خود قرار دهد. برای جلوگیری از مشکلات و عوارض قلبی عروقی، شما باید به رژیم غذایی متعادل را انتخاب کرده و سطح کلسترول را با داروهای مناسب کنترل کنید. یا اینکه بهتر است یک درمان طبیعی برای کلسترول بالا پیدا کنید! این همیشه ارزانتر است و تقریبا هیچ عارضه جانبی ندارد. ترکیب زنجبیل، سیر و عسل می تواند درمانی برای کلسترول بالا باشد.

 

درمان طبیعی کلسترول بالا

 

کلسترول بالا چیست؟

کلسترول یک ماده تولید شده توسط کبد است و شبیه چربی است. این ماده در تمام سلول های بدن یافت می شود و برای عملکرد صحیح بدن لازم است. با این حال، کلسترول بیش از حد می تواند برای سلامت شما بسیار خطرناک باشد، زیرا خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی را افزایش می دهد. به گفته سازمان بهداشت جهانی (WHO)، بیماری های قلبی عروقی هر سال بیش از 17 میلیون نفر را در سراسر جهان کشته است. علیرغم اینکه بسیاری از داروهای جایگزین و طبیعی برای تنظیم کلسترول وجود دارد، بسیاری از مردم سعی در انجام این کار ندارند. حتی افرادی هستند که کلسترول بالا را نادیده می گیرند.

 

زنجبیل، سیر و عسل درمانی برای کلسترول بالا

اگر شما می خواهید به سرعت سطح کلسترول خون خود را تنظیم کنید، این راه حل برای درمان کلسترول بالا یک گزینه عالی است. آماده ساختن آن بسیار ساده و ارزان است. این ترکیب کمک می کند تا شریان های شما تمیز شوند. بنابراین خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. این ترکیبات همچنین دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند. بنابراین، آنها می توانند حل مشکلاتی مانند سوء هاضمه، فشار خون بالا، آرتریت و آسم کمک کنند.

 

درمان کلسترول بالا

 

سیر: باعث بهبود جریان خون و سلامت قلب می شود. این یک ضد انعقاد، ضد التهابی و آنتی اکسیدان است.

زنجبیل: مانع از پراکسیداسیون چربی و جلوگیری از تولید کلسترول بد (LDL) می شود.

عسل: سطح تری گلیسیرید و کلسترول بد (LDL) را کاهش می دهد و سطح کلسترول خوب (HDL) را افزایش می دهد.

 

آماده سازی و مصرف

سیر را رنده کرده و با ریشه های زنجبیل در مخلوط کن بریزید. مقدار کافی آب را اضافه کرده و در نهایت عسل را اضافه نمایید.  می توانید چند قطره آب لیموی تازه نیز به این محلول اضافه کنید. شما می توانید این دارو را برای کلسترول بالا با معده خالی یا قبل از هر وعده غذایی مصرف کنید. آن را برای بیش از دو هفته مصرف نکنید. شما همچنین می توانید سرکه سیب سیب را اضافه کنید تا مزایای بیشتری داشته باشد. اگر این نوشیدنی برای شما کمی قوی باشد، می توانید دو قاشق غذاخوری از آن را در یک لیوان آب بریزید و قبل از هر وعده آن را رقیق کنید. صرف نظر از چگونگی مصرف آن، این دارو به بهبود سلامت قلب و عروق کمک می کند. همچنین در کنار استفاده در از این درمان مهم این است که یک رژیم غذایی خوب و تمرین جسمانی منظم نیز داشته باشید. به یاد داشته باشید که آزمایش های سالیانه میزان کلسترول، تری گلیسیرید و سطح قند خون شما را بررسی خواهد کرد. بنابراین از آن ها غافل نشوید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان