ماهان شبکه ایرانیان

تقابل رقبای هم تیمی در بازی ایران - ونزوئلا

رویارویی ایران و ونزوئلا در بازی دوستانه امشب می تواند فرصتی مناسب برای تقابل دو رقیب و هم تیمی در باشگاه احمد گروژنی روسیه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب ملی پوشان ایران در حالی یک سال بعد از برد 1-0 برابر ونزوئلا در ورزشگاه نایمخن هلند دوباره به مصاف این حریف از آمریکای جنوبی می روند که حضور میلاد محمدی در پست دفاع چپ می تواند زمینه رویارویی جالبی برای این بازیکن با رقیبش در باشگاه احمد گروژنی روسیه فراهم کند.


میلاد محمدی در باشگاه روس رقیبی از ونزوئلا در پست دفاع چپ دارد به نام وایکر آنخل که این بازیکن 25 ساله به عنوان یکی از کلیدی ترین مهره های تیم ملی ونزوئلا از سال 2016 با انتقال به احمد گروژنی به رقیبی جدی برای ستاره ایرانی تبدیل شده است. قرار گرفتن این دو هم تیمی در ترکیب بازی امشب می تواند صحنه های جالبی رقم بزند که این اتفاق مورد توجه رسانه های روس همین طور سایت باشگاه احمد گروژنی نیز قرار گرفته است.


البته میلاد محمدی از جام جهانی 2018 به این طرف از برنامه های تاکتیکی کی روش و حضور در ترکیب 11 نفره اصلی دور شده است تا احسان حاج صفی در 28 سالگی همچنان انتخاب اول سرمربی پرتغالی برای دفاع چپ محسوب شود اما با این حال محمدی با نمایش درخشانی که این فصل در لیگ روسیه داشته می تواند این شانس را پیدا کند که امشب دوباره توانایی های خود را بروز دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان