هرکسی مدیرعامل باشد هدف ما همان است

برانکو: بازیکنان من نگذاشتند کسی کتک‌شان بزند !

سرمربی کروات پرسپولیس همانطور که وعده داده بود با وجود نبود ملی پوشانش توانست به یک سه امتیاز مهم در لیگ برتر دست پیدا کند.

به گزارش" ورزش سه" برانکو ایوانکوویچ در روزی که ملی پوشان بزرگسال و امیدش را در اختیار نداشت به مصاف پیکان رفت و توانست تیم منسجم پیکان را شکست دهد. برانکو همانطور که خودش می گوید از این برد خیلی راضی است و به همین دلیل امروز با روحیه خوب و برخلاف شرایط قبل از این مسابقه که کمی عصبانی به نظر می رسید ؛آرام در تمرین امروز شرکت کرد ودر حاشیه تمرین با خبرنگاران صحبت کرد. حرف های برانکوایوانکوویچ را در زیر می خوانید:


اول باید از همکارانم و مربیان ایرانی و همچنین از بازیکنان بزرگ سابق پرسپولیس مثل مهدی مهدوی کیا و میناوند و علی کریمی و وحید هاشمیان که  بابت موفقیت های بزرگ پرسپولیس تبریک گفتند تشکر کنم . خیلی از همکاران من، مربیان عزیز ایرانی نه به من که به تیممان پرسپولیس تبریک گفتند و واقعا از آن ها ممنون هستم. باید بگویم موفقیت تیم های ایرانی موفقیت ما است.


از این برد خوشحالم


من بابت برد مقابل پیکان خیلی خوشحالم. همه می دانند چگونه مقابل یک تیم خوب و با کیفیت برنده شدیم. همکار من آقای جلالی تیم بسیار خوبی را درست کرده است ؛تیمی که بالانس خیلی خوبی دارد و منجسم است ضمن این که  هربازی بعد از مسابقه ای مثل فینال لیگ قهرمانان بسیار  سخت است آن هم  بعد از استراحتی که داشتیم. ما فقط یک روز وقت داشتیم برای این بازی خودمان را آماده کنیم در حالی که  آمادگی برای یک بازی 4-5-6 روز زمان می خواهد. به بازیکنانم به خاطر شوق فراوانشان تبریک می گویم که تا آخرین رمق تلاش کردند و نتیجه خوبی گرفتند.


پیکانی ها این صحنه ها را ببینند


از شما خبرنگاران شنیدم که باشگاه پیکان درباره داوری این بازی بیانیه داده است. من امروز بازی را  نگاه کردم و دوباره هم نگاه می کنم. به نظر من داوری بیشتر به نفع پیکان بود. باید بگویم در مدتی که من اینجا بودم داورها حتی یک اوت به ما هدیه نکردند. حتی سه آفساید که کمک داور برای ما  پرچم نزد. خطایی که تبدیل به گل شد از بیست متری باید زده می شد را پانزده مترعقب تر کاشتند اما به هرحال گل زدیم. به نظرم پیکانی ها اینها را ببینند و بعد اظهار نظر کنند.


خطا روی عالیشاه


در صحنه ای که روی عالیشاه آن خطا شد  دقیقا کنار داور چهارم و کمک داور بودم  آن ضربه را خورد. ما کمک هیچ کسی را نمی خواهیم فقط درست داوری کنند. مقابل سایپا هم از آفساید گل خوردیم. در چهار سال اخیر داورها حتی یک اوت هم برای ما نگرفتند.

هرکس مدیر باشد هدف همان است


من نمی دانم آقای گرشاسبی می ماند یا می رود. خیلی وقت است که این صحبت ها را می شنوم. هم درباره فدراسیون، هم سازمان لیگ و باشگاه و غیره‌. درباره مقررات و قوانین اینجا نمی توانم نظر بدهم. متاسفانه در همه باشگاه ها خیلی زود تغییرات ایجاد می شود. آقای گرشاسبی وظیفه خود را بسیار خوب انجام داده و همه امور را به خوبی در دست گرفتند. اما نمی توانم نظر بدهم چون نمی دانم مقررات چه می گوید. استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان سازمان های بزرگی هستند و نمی توانند وابسته به یک فرد یا قائم به مربی و بازیکن خاص باشند. خودتان می بینید چند بازیکن ما رفتند و همچنان قهرمانیم و در فینال آسیا هم بازی کردیم.

ادامه کار برانکو در پرسپولیس

ما همیشه اول کار گفته ایم که هدفمان چیست. حالا فرقی ندارد مدیرعامل هر کسی باشد و کدام بازیکن در تیم بازی کند یا چه کسی مربی باشد. هدف ما بیشترین برد در بازی ها و جنگیدن برای بیشترین قهرمانی ها است و این را نسبت به هواداران بسیار  پرشورمان توانسته ایم عملی کنیم. 40 میلیون نفر پشت ما هستند و پرسپولیس یک موسسه بزرگ است.

یک قهرمانی آسیا برای پرسپولیس؟


این هیچوقت معلوم نمی شود. افتخار می کنم که به نیمه نهایی و پس از آن به فینال رسیدیم و انقدر به قهرمانی نزدیک بودیم . افتخار می کنم که یک مراسم بسیار زیبای ورزشی را شاهد بودیم که هرگز در آسیا اتفاق نیافتاده بود و ایران و پرسپولیس به بهتربن نحو فوتبال خود را به دنیا نشان داد. هواداران نشان دادند که جوانمردانه حاضر شدند و کوچکترین حادثه ای به وجود نیامد. همه چیز، حتی باخت و از دست دادن قهرمانی را بسیار ورزشکارانه پذیرفتند و همه لذت بردند.


ما چرا بایدمحروم می شدیم؟


برانکو در واکنش به رای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی و عدم محرومیت بازیکنان پرسپولیس، اضافه کرد: اگر قرار بود اینگونه رای دهند، ده بازیکن سایپا باید محروم می شد. مگر بازیکنان ما چه کردند؟ باید اجازه میدادند یک نفر آنها را کتک می زد؟ من نمی دانم چرا اصلا جریمه شدیم؟

دیدار با تراکتورسازی


یک دربی بزرگ خواهد بود. می دانید که برابراستقلال، تراکتور و سپاهان دربی بزرگ داریم و در انتظار استادیوم پر از هوادار هستیم. امیدوارم ملی پوشان ما همیشه سلامت باشند و یک بازی بسیار خوب را شاهد باشیم. تراکتور بعد از شروع بد، جا افتاده است و سه کاپیتان تیم ملی را دارد و آقای گل لیگ در این تیم است.


بازیکنان بیش از همه لیاقت دارند


برانکو در واکنش به لقب پادشاه بازگشت که هواداران به او دادند، گفت: من اینجا هستم که به تیم کمک کنم. بازیکنان از همه بیشتر لیاقت دارند و شما ثبات و توانایی آنها را دیدید. بعد از یک بازی سخت، بازگشت بسیار دشوار  است و بازی برابر پیکان در شرایطی که سال قبل ما قوی تر بودیم اما شکست خوردیم اما امسال ما ضعیف تر بودیم و بردیم، بسیار دشوار بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان