گل خاص از آقای تکنیک ایران

ستاره تیم ملی ایران برابر ونزوئلا مزد بازی خوب خود را با گلزنی در دقایق پایانی گرفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده که پیش از این پنج بازی ملی برای تیم ایران انجام داده و دو گل برابر سیرالئون به ثمر رسانده بود، امشب هم در حالی که جزو 11 بازیکن منتخب کارلوس کی‌روش برابر تیم ملی ونزوئلا قرار گرفت، بهترین بازیکن تیم ملی در 45 دقیقه ابتدایی بود.

او که برخلاف دیدار اخیر تیم ملی ایران برابر ترینیداد و توباگو در ترکیب حضور داشت، به‌عنوان وینگر راست برابر ونزوئلا به میدان رفت که با حرکات سرعتی و دریبل‌های خود بارها خط دفاعی حریف را آزار داد و خلق موقعیت داشت که با گل همراه نشد.

 

قلی‌زاده در دقیقه 10 با نفوذ از جناح راست زمین و دو سر توپ چشم‌نواز، ارسال کوتاه و در عرضی برای سردار آزمون داشت که او نتوانست از محوطه 6 قدم دروازه ونزوئلا را باز کند.

اما قلی‌زاده در شرایطی که تیم ایران با یک گل از ونزوئلا عقب افتاده بود، در دقیقه 42 از پاس سردار آزمون استفاده کرد و با حرکت تا پشت محوطه جریمه حریف و دریبل دو مدافع پیش روی خود، با شوت فنی و زمینی تماشایی موفق به گلزنی شد تا شاگردان کی‌روش با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.

 

قلی‌زاده بعد از دو گلی که در دیدارهای تدارکاتی قبل از جام جهانی 2018 برابر سیرالئون به ثمر رساند، گلی نزده بود و در این فصل از ژوپیر لیگ بلژیک هم که در شارلروا عضویت دارد، این کار را انجام نداده بود که امشب موفق شد برابر ونزوئلا این طلسم را بکشند و موفق به گلزنی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان