بازگشت محمدی به سمت چپ دفاع ایران

مدافع چپ سرعتی تیم ملی ایران پس از دو مسابقه مجددا در ترکیب ابتدایی قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی که در مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی 2018 یکی از نفرات اصلی کارلوس کی‌روش در بیشتر بازی‌ها بود و در دیدارهای تدارکاتی هم به میدان می‌رفت، برابر مراکش نیمکت‌نشین بود و مقابل اسپانیا و پرتغال به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

اما محمدی در نخستین مسابقه تدارکاتی پس از جام جهانی برابر تیم ملی ازبکستان، مجددا در ترکیب ایران قرار گرفت و 90 دقیقه در زمین حضور داشت ولی او در دو دیدار دوستانه اخیر شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل تیم‌های بولیوی و ترینیداد و توباگو به طول کامل نیمکت‌نشین بود.

این مدافع چپ سرعتی که قدرت بدنی بالا و سانترهای دقیقی هم دارد، امسال در لیگ برتر روسیه به غیر از یک مسابقه در تمام بازی‌ها حضور ثابت در ترکیب اخمت گروزنی داشته و شرایط خوبی دارد که امشب هم مجددا به ترکیب تیم ملی ایران برابر ونزوئلا بازگشته و برخلاف دو مسابقه دوستانه قبلی، از ابتدا در لیست 11 نفر اصلی حضور دارد.

در مسابقات جام جهانی و دو دیدار دوستانه اخیر تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش تصمیم گرفته بود احسان حاج‌صفی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب قرار دهد ولی امشب برابر ونزوئلا مجددا از میلاد محمدی در این پست بهره گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان