گلکسی اس ۱۰ احتمالاً در ۴ مدل معرفی می شود؛ از نمایشگر تخت تا پشتیبانی از ۵G

اکنون چند ماه تا معرفی گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۱۰ فاصله داریم اما خبرهای متعددی در مورد آنها منتشر می شود. ظاهراً کره ای ها این بار قصد دارند از ۳ مدل گلکسی اس ۱۰ رونمایی کنند و البته برای سالگرد ۱۰ سالگی گلکسی اس فناوری های پیشرفته جدیدی را هم برای مدل چهارم در نظر خواهند گرفت.

گلکسی اس 10 احتمالاً در 4 مدل معرفی می شود؛ از نمایشگر تخت تا پشتیبانی از 5G

اکنون چند ماه تا معرفی گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 10 فاصله داریم اما خبرهای متعددی در مورد آنها منتشر می شود. ظاهراً کره ای ها این بار قصد دارند از 3 مدل گلکسی اس 10 رونمایی کنند و البته برای سالگرد 10 سالگی گلکسی اس فناوری های پیشرفته جدیدی را هم برای مدل چهارم در نظر خواهند گرفت.

گزارشی که توسط وال استریت ژورنال منتشر شده خبر از ارائه نسخه ای از گلکسی اس 10 با پشتیبانی از شبکه های مخابراتی 5G  می دهد؛ مدلی که حداقل 6 دوربین خواهد داشت. دو دوربین در جلوی دستگاه قرار دارند در حالی که 4 دوربین دیگر در قاب پشتی گوشی تعبیه شده اند.

بر اساس این گزارش گوشی مورد بحث با نام «Beyond X» شناخته می شود و از بهار پیش رو روانه بازار ایالات متحده خواهد شد. بر خلاف دیگر مدل های گلکسی اس 10 که نمایشگرهای بین 5.8 تا 6.4 اینجی دارند این مدل خاص به نمایشگری 6.7 اینچی مجهز شده و گران قیمت ترین در بین تمامی مدل های گلکسی اس 10 خواهد بود. علاوه بر این «بیاند ایکس» از حیث تکنولوژی، پیشرفته ترین گوشی خواهد بود که سامسونگ عرضه می کند.

گلکسی اس 10

به این ترتیب ظاهراً سامسونگ قصد دارد پس از گلکسی اس 9، همه چیز را از نو شروع کند و سری گلکسی اس 10 را به گونه ای تأثیر گذار تر (از دید مشتریان) طراحی کند تا احتمالاً بتواند برخی از بازارهای از دست رفته را نیز به دست آورد.

همچنین یک منبع کره ای اشاره کرده که سه مدل از گلکسی اس 10 دارای نمایشگرهای 5.8 تخت، 5.8 با لبه های خمیده و 6.2 با لبه های خمیده عرضه خواهند شد. در بین این 3، آخرین مدل بالاترین آنها خواهد بود.

پیش از این گزارشی از وبسایت SamMobile اشاره کرده بود که گلکسی اس 10 در رنگ های مشکی، سفید، زرد و سبز عرضه خواهند شد. علاوه بر این حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر از قابلیت های جذاب برخی از مدل ها خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان