رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان به میزان خبرداد

صلح و سازش بین دو عشیره در خرمشهر

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: دو عشیره در خرمشهر پس از سالها اختلاف و درگیری با وساطت و تلاش دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر مصالحه کردند.

صلح و سازش بین دو عشیره در خرمشهرعبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان عنوان کرد: در تیرماه سال 96 بین چند نفر از دو عشیره در خرمشهر درگیری و نزاع صورت می‌گیرد که در این درگیری 4 نفر از یک عشیره زخمی می‌شوند که این عامل خصومت و تنش و کشمکش زیادی می شود.

وی افزود: در این مدت بزرگان و افراد زیادی برای حل و فصل اختلافات بین این دو عشیره وساطت کردند، ولی نتیجه‌ای حاصل نشد تا اینکه با ارجاع پرونده این دو عشیره به شورای حل اختلاف ویژه عشایر، بلافاصله دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر وارد ماجرا می‌شوند.

زبیدی نیا در ادامه اظهار داشت: تلاش‌های فراوانی برای حل و فصل اختلافات پیش آمده بین این دو عشیره توسط دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر صورت می‌گیرد و طی چندین جلسه گفتگو با طرفین، در نهایت دو عشیره حاضر به مصالحه شدند؛ در جلسه‌ای با حضور دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر، بزرگان، سادات و ریش سفیدان، اختلاف بین این دو عشیره پس از یکسال پرونده با صلح و سازش مختومه شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان