قیمت جدید وانت زامیاد توسط شرکت سایپا اعلام شد - آذر ۹۷

احتمالا از میان تمام خودروهایی که در حال حاضر در جهان تولید می شوند، وانت نیسان زامیاد با قدمتی بیش از نیم قرن رکورد دار محسوب می شود

قیمت جدید وانت زامیاد توسط شرکت سایپا اعلام شد - آذر 97

احتمالا از میان تمام خودروهایی که در حال حاضر در جهان تولید می شوند، وانت نیسان زامیاد با قدمتی بیش از نیم قرن رکورد دار محسوب می شود. اما ظاهرا هنوز قصد و نیتی برای جایگزینی و توقف تولید این وانت نام آشنا وجود ندارد و سایپا اخیرا حتی قیمت این محصول را به شکل قابل توجهی افزایش داده است تا خیال متقاضیان را از ارزشمندی این ساخته باستانی راحت کند. قیمت جدید وانت و پیکاپ های تجاری سبک شرکت زامیاد از تاریخ ابلاغ بخشنامه به شرح ذیل اعلام میگردد:قیمت جدید وانت

پادرا نسل جدیدى از وانتهاى تک کابین در شرکت زامیاد گروه خودروسازى سایپا است. فرمان هیدزولیک - ترمز ABS - آینه هاى جانبى برقى به همراه استاندارد آلایندگى زیست محیطی یورو 5 از جمله ویژگیهاى شاخص این محصول است.
مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی برابر با 12 لیتر در 100 کیلومتر است که نسبت به نیسان 2 الی 3 لیتر کمتر شده است.

ریچ به عنوان محصولی از گروه دولتی دانگ فنگ شناخته می شود و مدل های موجود در کشور از این وانت بار چینی در واقع نمونه ارزان سازی شده و چینی از نیسان پیکاپ های قدیمی هستند که پیش از این توسط پارس خودرو عرضه می شد. با این وجود پس از وضع تحریم های صنعت خودروسازی در دور قبل (سال های 90 و 91) پارس خودرو تصمیم گرفت تا به جای توقف کامل خط تولید وانت های خود، به سراغ همکار چینی نیسان رفته و ریچ را به ایران بیاورد.

شاسی نردبانی، فنربندی سفت و محکم شمش برای چرخ های عقب، موتور 2.4 لیتری به قدرت 134 اسب بخار و گشتاور 208 نیوتن متر در کنار سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ با دنده کمکی از جمله ویژگی های مهم ریچ است که در نیسان پیکاپ نیز دیده می شوند. البته ظاهرا به لطف هنر صنعت چینی ها، از وزن این خودرو نسبت به پیکاپ اندکی کاسته شده است و به همین دلیل ریچ در حدود 1.6 تن وزن دارد که برای یک وانت با شاسی مستقل و ساختار دو دیفرانسیل عدد زیادی نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان