میشل اوباما رکورد هیلاری کلینتون را شکست

به گزارش هالیوود ریپورتر، کتاب «شدن» نوشته میشل اوباما که در روز اول انتشار 750 هزار نسخه فروخته بود رقم فروش هفته اول خود را به یک میلیون و چهارصد هزار نسخه رساند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، انتشارات «کراون» به آسوشیتدپرس اعلام کرد که کتاب خاطرات بانوی اول سابق آمریکا بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نسخه به صورت چاپی و فورمت دیجیتال در آمریکا و کانادا در طول هفت روز از زمان انتشار در 13 نوامبر به فروش رسانده است.

بر اساس تقاضاهای گسترده، ناشر 3 میلیون نسخه از این کتاب را در آمریکای شمالی چاپ کرده است. این کتاب در روز نخست انتشار 750 هزار نسخه فروش داشت که آن را به یکی از بزرگ‌ترین رکوردهای سال بدل کرد.

«کراون» همچنین اعلام کرد که کتاب «شدن» نوشته میشل اوباما رده نخست کتاب غیر داستانی کشورهای «بریتانیا» «آلمان» «فرانسه» «هلند» «اسپانیا» «دانمارک» و «فنلاند» را به خود اختصاص داده است. در آلمان تعداد 200 هزار نسخه از این کتاب به فروش رسیده است و باعث چاپ 100 هزار نسخه دیگر برای این کشور شده است. این کتاب در بریتانیا 575 هزار نسخه فروش داشته است که توسط انتشارات «وایکینگ» منتشر شده است. در هلند نسخه هلندی زبان این کتاب جایگاه نخست و نسخه انگلیسی زبان جایگاه دوم پرفروش‌های این کشور را به خود اختصاص داده است.

کتاب «شدن» میشل اوباما به راحتی رکورد کتاب «تاریخچه زندگی» هیلاری کلینتون را که در هفته اول انتشار 600 هزار نسخه فروش داشته را با رقم 1 میلیون و 400 هزار نسخه، درهم شکست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان