ماهان شبکه ایرانیان

فرمانده قرارگاه شهیدقهاری سپاه:

جوانان امروز با سلاح قلم راه شهدا را ادامه دهند

فرمانده قرارگاه شهیدقهاری سپاه گفت: بسیجیان پرچمداران معرفت و اخلاق در جامعه هستند و باید از این ظرفیت برای ترویج مکارم اخلاقی در جامعه بهره ببریم.

جوانان امروز با سلاح قلم راه شهدا را ادامه دهند

به گزارش ایسنا،سردار سرتیپ دوم پاسدار احد بابازاده در یادواره  25 شهید مسجد علی اکبر سلماس که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم این شهرستان در مسجد علی اکبر برگزار شد، گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم .

سردار بابازاده با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ شهیدان در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و مایه بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده و به عنوان یک الگو برای جهانیان معرفی می‌شود .

فرمانده قرارگاه شهیدقهاری سپاه پاسداران با اشاره به منزلت و مقام بسیج در جامعه، افزود: بسیج یک نعمت الهی است،بسیج یک اقیانوس بیکران است که هرکس در این مجموعه باید از ظرفیت خود بهره ببرد،و خداوند متعال در این عرصه به امت مسلمان بسیج را هدیه داده است و ما باید ارزش و منزلت بسیج را در تمام عرصه‌ها حفظ کنیم. اکنون افتخار بسیجیان این است که پرچم دار اخلاق و معرفت در جامعه هستند و باید از این ظرفیت برای ترویج مکارم اخلاقی در جامعه بهره ببریم.

وی بیان کرد: تکریم مقام شامخ شهیدان یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است که برگزاری یادواره‌های شهدا می تواند گامی مؤثر در این مسیر باشد؛ چراکه توجه جوانان و نوجوانان را به پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه جلب می کند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی با بکارگیری عنصر بصیرت و سلاح قلم باید راه شهدا را ادامه داده و با این عمل خود از خون آنان پاسداری می کنند .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان