ماهان شبکه ایرانیان

ضبط اموال رونالدینیو توسط دادستانی برزیل

درگیری حقوقی رونالدینیو و دولت برزیل باعث شده مسئولین انتظامی این کشور با حضور در خانه‌ی او اقدام به ضبط اموال این اسطوره‌ی سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا کنند.&#۱۶۰;

به گزارش "ورزش سه"، درگیری حقوقی رونالینیو اسطوره‌ی سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی برزیل، با دولت این کشور، در جدیدترین پرده‌ی خود به حضور مامورین انتظامی در خانه‌ی رونالدینیو و ضبط اموال او از جمله اتوموبیل‌های لوکسش منجر شده است. 

رونالدینیو و برادرش روبرتو در برزیل به اتهام ساخت و ساز غیر قانونی در سال 2015 در دادگاه به پرداخت 8.5 میلیون رئال برزیلی معادل 1.7 میلیون پوند محکوم شده‌اند. 

 
عدم پرداخت جریمه‌ی تعیین شده از طرف دادگاه باعث شده دولت برزیل پاسپورت او را توقیف کرده و حسابهای بانکی او را هدف تحقیقات قضایی قرار دهد. مسئولین قضایی برزیل اعلام کردند در زمان بررسی حسابهای رونالدینیو در آنها تنها 24 رئال برزیل معادل 5 پوند پیدا کرده‌اند.

دادستان برزیلی که تحقیقات از رونالدینیو را انجام می‌دهد می‌گوید این اسطوره‌ی فوتبال برزیل حسابهای خود را برای رهایی از تحقیقات دادستانی خالی کرده و در صدد است این اتهام را با دلایل و شواهد کافی اثبات کند. دادستانی برزیل می‌گوید رونالدینیو از امکانات مالی کافی برای پرداخت جریمه‌ی خود برخوردار است ولی با اقداماتی مثل خالی کردن حسابهای بانکی از این کار طفره رفته است. 

با اقدام جدید دستگاه قضایی برزیل برای حضور در خانه‌ی رونالدینیو و ضبط اموال او به نظر می‌رسد درگیری حقوقی آقای اسطوره با حکومت کشورش همچنان ادامه داشته باشد. دستگاه قضایی برزیل روز چهارشنبه حکم تفتیش و بازرسی از منزل رونالدینیو را صادر کرده و رسانه‌های برزیلی اعلام کردند از جمله اموالی که توسط مامورین از خانه‌ی رونالدینیو ضبط شده اتوموبیل‌های لوکس و تابلوهای نقاشی گران‌قیمت بوده است. 


در اطلاعیه‌ای که توسط دادستانی برزیل صادر شده آمده است:" ضابطین قضایی صبح چهارشنبه به همراه حکم تفتیش و بازرسی منزل روبرتو د آسیس موریرا ( رونالدینیو) به محل مورد نظر رجوع کرده و اتوموبیل‌ها و دیگر اشیای لوکس موجود در منزل را ضبط کردند. در جریان این تفتیش، سه اتوموبیل لوکس و یک نقاشی اثر آندره براردو ضبط شد. علاوه بر این چندین شی دیگر که دارای ارزش بالای اقتصادی بودند از جمله چند دستگاه تلویزیون، میز اسنوکر و فوتبال دستی ضبط شد".

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان