علی اکبری: سریال‌ها، عجله‌ای به آنتن نرسند

خبرگزاری تسینم: محسن علی اکبری تهیه‌کننده سریال «نفوذ» در پاسخ به این سوال که آیا این سریال تلویزیونی بالاخره دهه فجر روی آنتن می‌رود یا خیر به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: تمام سعی‌مان بر این است که «نفوذ» برای دهه فجر آماده نمایش از تلویزیون شود، اما اگر هم این اتفاق نیفتد ان‌شاالله هفتگی روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

علی اکبری: سریال‌ها، عجله‌ای به آنتن نرسند

گفتگوی با محسن علی اکبری تهیه‌کننده تلویزیون

وی درباره سریال جدید «الف دزفول» که در راه تلویزیون است، گفت: «الف دزفول» در 60 قسمت 45 دقیقه‌ای فداکاری‌های مردم شهر دزفول را به تصویر می‌کشد. «الف دزفول» ادای دینی به حماسه‌آفرینی‌های مردم دزفول است. چرا که این شهر همانند خرمشهر از جمله محدوده‌هایی بوده که در اولین روز‌های جنگ مورد حمله موشکی دشمن قرار گرفت. اما همیشه درباره خرمشهر صحبت شده و کمتر به حماسه‌آفرینی‌های مردم دزفول پرداخته‌ایم.

علی اکبری در پاسخ به این سوال که چرا سریال‌های تلویزیونی همچون گذشته دلچسب نیستند، تصریح کرد: این اتفاق فقط به عوامل کار‌ها برنمی‌گردد بلکه پخش عجله‌ای هم گاهی اوقات به کیفیت کار‌ها لطمه می‌زند. البته لازم است که کنداکتور متنوع و خوبی برای شبکه‌های سیما داشته باشیم، اما قدری سعه‌صدر باعث می‌شود کار‌های با کیفیت‌تری روی آنتن بروند. یکی از لازمه‌های دلچسبی و پربیننده‌شدن آثار، همین کیفیت است.

وی درباره قانون جدید سیما، گفت: قانونی که اخیراً سیما برای ساخت سریال گذاشته بسیار پسندیده است. چرا که وقتی کار‌ها کلید می‌خورند و تصویربرداری را شروع می‌کنند که فیلمنامه تکمیل است. وقتی فیلمنامه تکمیل باشند و کار شروع بشود با یک تمرکز و کیفیت بهتری جلو می‌رود.

تهیه‌کننده «نفوذ» در پاسخ به این سوال که شما با حضور اسپانسر‌ها در سریال‌ها موافق هستید، گفت: با وجود اسپانسر مشکلی ندارم، اما فقط صرف اینکه نام‌شان در ابتدای کار‌ها بخورد. نه اینکه دخل و تصرفی در محتوا داشته باشند و تبلیغات‌شان در جریان سریال‌ها محسوس باشد که مخاطب پس بزند. تبلیغات و برخورد با اسپانسر‌ها می‌تواند مدیریت شده انجام شود. هم منافع آن اسپانسر و سرمایه‌گذار خصوصی درنظر گرفته شود و هم به محتوای سریال لطمه نزند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر