ماهان شبکه ایرانیان

عنایتی: فوتبال ما تاریخ مصرف دارد

کاپیتان صبای قم معتقد است تا زمانی که در اوج هستی در فوتبال ایران خواهان یک بازیکن هستند ولی پس از آن او را فراموش می کنند.

عنایتی: فوتبال ما تاریخ مصرف دارد

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی پس از دیدار استقلال و صبا در جمع خبرنگاران پیرامون خداحافظی خود گفت: روز سختی برای من بود. اینکه جلوی تماشاگرانی بازی می کردم که خاطرات خیلی خوبی با آنها داشتم. روند بازی بد نبود ولی بعد از 10 نفره شدن یک مقدار تیم تحت فشار قرار گرفت ولی باز هم می توانستیم گل نخوریم اما در دقایق پایانی این اتفاق رخ داد.

او ادامه داد: از هواداران استقلال تشکر می کنم و خیلی ممنون و مدیونشان هستم. امیدوارم استقلال نتیجه و اوج بگیرد. پیروزی این تیم همیشه برای من خوشحال کننده بوده و آرزوی موفقیت برای همه عوامل این باشگاه و به ویژه هواداران دارم.

مهاجم سابق استقلال درمورد کم سر و صدا بودن خداحافظی اش با وجود سابقه های زیادی که در این فوتبال داشته است، عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال ما تا زمانی که تاریخ مصرف داری، همه دوستت دارند ولی پس از آن اینطور نیست. در فوتبال ما فکر می کنند یک بازیکن همیشه باید در اوج باشد اما این اتفاق برای تمام بازیکنان دنیا می افتد که به دلیل شرایط سختی از دوران اوج فاصله می گیرید و بازدهی لازم را ندارید. متاسفانه این موضوع در فوتبال جا نیافتاده و بازیکنی که 10-9 سال عمرش را برای یک تیم می گذارد، به راحتی از آن کنار گذاشته می شود.

عنایتی اضافه کرد: از ما بزرگترها هم بدون خداحافظی رفتند، حالا باز برای ما تماشاگر بود و احترام ما را داشتند و دستشان را می بوسم.

او درخصوص حضورش در کادر فنی استقلال برای فصل آینده گفت: هیچ صحبتی با هیچ جا پیرامون این موضوع نداشتم و هنوز زود است این صحبت ها صورت بگیرد. مطمئنا مربیگری در دستور کارم است و اگر خدا بخواهد این اتفاق می افتد.

مهاجم صبای قم درباره خداحافظی اش در حضور تماشاگران استقلال عنوان کرد: رابطه من و تماشاگران استقلال، همیشه خوب بوده و سعی کردم احترام متقابلی باشد. هر وقت خواستند به این تیم آمدم و هر وقت نخواستند، بدون حواشی رفتم.

عنایتی گفت: دوست داشتم امشب همه باشند تا خداحافظی کنم ولی این اتفاق نمی توانست بیافتد اما ممنون همه هستم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان