ماهان شبکه ایرانیان

بازی پشت درهای بسته یا ۳-۰ به سود بوکا

بازی برگشت فینال لیبرتادورس در هاله ای از ابهام

اتفاقات عجیب و حیرت انگیز شب گذشته در بوینس آیرس باعث لغو بازی برگشت ریورپلاته و بوکا در فینال جام لیبرتادورس شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش در ورزشگاه بومبونرا، بازی رفت دو تیم با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا ریور در موقعیت بهتری برای بازی برگشت قرار بگیرد. قرمز و سفیدهای بوینس آیرس در صورت تساوی 1-1 نیز می توانند قهرمان لیبرتادورس شوند ولی در حالی که همه شب گذشته منتظر بازی برگشت بودند، به دلیل آشوب هواداران ریور در بیرون ورزشگاه و تخریب اتوبوس بازیکنان بوکا، این بازی ابتدا چند ساعت به تعویق افتاد و سپس لغو شد. پلیس برای متفرق کردن هواداران ریور مجبور به استفاده از گاز اشک اور شد که با نفوذ به داخل اتوبوس بوکا، بازیکنانی چون کارلوس ته وز، با مشکل تهوع شدید روبرو شدند.

در هر صورت پس از مذاکرات روسای دو باشگاه و رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، بازی به امروز ساعت 23.30(به وقت ایران) موکول شد.

دقایقی پیش اما رسانه های ارژانتینی ادعا کردند که دولت آرژانتین در پی حوادث رخ داده دستور به بسته شدن ورزشگاه مونومنتال تا اطلاع ثانوی دادند و به این ترتیب اگر قرار به برگزاری بازی فینال باشد، محل برگزاری، ورزشگاه ریور نخواهد بود.

از طرفی مسئولان بوکا درخواست داده اند تا کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کنمبول) دستور به لغو بازی برگشت و 3-0 اعلام شدن بازی به نفع بوکا بدهد. اتفاقی که سال 2015 برعکسش رخ داد. در آن سال بازی برگشت دو تیم بوکا و ریور در جام سودآمریکانا به دلیل آشوب هواداران بوکا لغو و 3-0 به سود ریور اعلام شد.

در هر صورت هنوز مشخص نیست که بازی فینال امشب برگزار خواهد شد و اینکه اگر برگزار شود، در چه ورزشگاهی.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان