مبعلی و بوستانی با هم تیم را هدایت کردند

گروسیان: فردوسی‌پور پارسال من را سوژه کرده بود

دروازه بان استقلال خوزستان می گوید روی گل استقلال مقصر بوده است.

به گزارش "ورزش سه" ، فرزین گروسیان که بازی بسیار خوبی برابر استقلال انجام داد، در مورد شکست تیمش گفت: بازی خوبی بود. مقداری مشکل داشتیم و وضعیت سرمربی مشخص نبود. من روی گل مقصر بودم. می‌توانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

او در مورد شرایط بد خود در فصل گذشته در تراکتورسازی می گوید:‌ فشار روانی فصل قبل روی ما زیاد بود. باز هم من خودم را مقصر می‌دانم. البته امسال فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. در مورد صحنه گل هم نمی‌توانم حرفی بزنم و ابتدا باید ببینم چه اتفاقی افتاده است.

دروازه بان استقلال خوزستان ادامه داد: بله؛ عادل فردوسی‌پور من را سوژه می‌کرد و مردم همه به این مسئله می‌خندیدند. سال قبل هم برای تراکتورسازی خیلی توپ گرفتم؛ اما به چشم نمی‌آمد. تراکتورسازی امسال به دروازه‌بان نیاز ندارد. سال قبل من با محرومیت‌ها و کمبود بازیکن، فشار زیادی تحمل کردم. هواداران هم به من فشار آوردند. خیلی از مسائل را نمی‌خواهم بگویم؛ اما اگر بحث را باز کنم، آبروی خیلی از افراد می‌رود. البته این افراد رفتند و الان دیگر آنجا حضور ندارند. بهتر است دیگر به گذشته بر نگردم.


گروسیان در مورد این سوال که امروز کریم بوستانی یا ایمان مبعلی تیم را ارنج کردند، عنوان کرد: هر دو نفر با هم این کار را انجام دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان