ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی بوکا: لغو بازی بهترین تصمیم بود

گی‌یرمو باروس اسکلتو، سرمربی بوکا جونیورز، از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برای به تعویق انداختن دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس بین تیم های ریورپلاته و بوکا جونیورز، شب گذشته در ورزشگاه مونومنتال، ورزشگاه اختصاصی ریورپلاته برگزار شود اما حمله هواداران این تیم به اتوبوس بوکا و مصدوم شدن بازیکنان این تیم باعث شد تا این دیدار به امشب موکول شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که این دیدار در زمان دیگری برگزار شود.

قرار است مسئولان کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در جلسه ای که روز سه شنبه در آسانسیون، پایتخت پاراگوئه، برگزار خواهند کرد، در مورد زمان برگزاری دیدار برگشت تصمیم گیری کنند.

اسکلوتو معتقد است که بعد از اتفاقات شب گذشته، این بهترین تصمیمی بود که می توانست گرفته شود.

او به خبرنگاران گفت:" ما روز گذشته در شرایط مطلوبی نبودیم، همین طور امروز. ما در ساعات گذشته برای فینال آماده نبودیم. ما در تمام طول سال برای این دیدار آماده بودیم اما روز گذشته همه چیز علیه ما بود.

اما چه حریف ریور باشد، چه هر تیم دیگری، هر دو تیم باید در شرایط مشابهی باشند. من تلاش کردم تا تیم را روی بازی متمرکز کنم اما با توجه به اتفاقات دیروز و امروز، غیرممکن است که تمرکزتان را حفظ کنید."

 

 

دنیل آنجلیسی، رئیس باشگاه بوکا جونیورز، هم با تایید صحبت های سرمربی تیمش، تاکید کرد که یک اقلیت، باعث به هم خوردن جذابیت های این بازی تماشایی شدند.

او گفت:" می خواهم بار دیگر بگویم که عده ای معدود باعث خراب شدن این نمایش جذاب شدند. روز گذشته، ما با یک حمله غیرمنتظره مواجه شدیم. بعد از بازیکنان ما آسیب دیدند. ما یک توافق مردانه امضا کردیم که براساس آن، برای بازی کردن دوباره، شرایط برای هر دو تیم باید مشابه باشد.

من شب گذشته با سرمربی و بازیکنان ملاقات کردم و سپس از وکلای مان خواستم تا مدارکی آماده کنند و آن را از طریق ای میل و همین طور شخصا به مقامات کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برسانند.

ما حالا منتظر جلسه کمیته انضباطی کنفداسیون برای تصمیم گیری هستیم. من روز سه شنبه در جلسه شرکت خواهم کرد."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان