ترامپ از جانب مارین لوپن مورد انتقاد قرار گرفت

ممکن است ترامپ تحت تاثیر دیگر اعضای کابینه دولت آمریکا ذهنیت و مواضع خود را تغییر داده باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، به نقل از فاکس نیوز، مارین لوپن نامزد راست گرایان فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور از تغییر مواضع دونالد ترامپ در قبال سازمان پیمان آتلانتیک شنالی انتقاد کرد.

لوپن در مصاحبه با رادیو فرانسه گفت: ممکن است ترامپ تحت تاثیر دیگر اعضای کابینه دولت آمریکا ذهنیت و مواضع خود را تغییر داده باشد. لوپن افزود: به طور آشکار موضع ترامپ با موضعش در دوران انتخابات بسیار متفاوت است اما من در مواضع خودم محکم هستم و نظرم را تغییر نخواهم داد. ترامپ گفته بود که من پلیس جهان نیستم بلکه رئیس ایالات متحده هستم اما گویی وی نظرش را عوض کرده است.

ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی گفته بود که هزینه‌های ناتو برای آمریکا بسیار زیاد است. وی همچنین ناتو را یک سازمان قدیمی خوانده بود. این درحالیست که وی اخیرا بعد از دیدار با ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو از این سازمان تعریف کرد و گفت که ناتو دیگر قدیمی نیست.

لوپن مساله تروریسم و مهاجران را 2 موضوع کمپین انتخاباتی خود قرار داده است و قصد دارد فرانسه را از ناتو خارج کند و میخواهد با کشورهایی که با تروریسم میجنگند از جمله روسیه، آمریکا، مصر، اماران ائتلاف تشکیل دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر